تاریخ انتشار : یکشنبه 25 فروردین 1398 - 11:01
کد خبر : 54427

کشف کالای قاچاق یک میلیارد ریالی در شهریار

کشف کالای قاچاق یک میلیارد ریالی در شهریار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری راه مبین، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف انبار بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری راه مبین، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف انبار بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان شهریار خبر داد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: چندی پیش گزارشی مبنی بر دپو لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار دریافت شد، با اعلام این خبر موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سردار محسن خانچرلی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی انبار دپو لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار شدند.

خانچرلی افزود: طی بررسی های به عمل آمده از این انبار، ۱۷ هزار و ۷۴۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خاطر نشان کرد: متهم این پرونده پس از بازجویی های انجام شده، به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد