تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 5:56
کد خبر : 16436

«شیشه عطر کوچک» منتشر شد

«شیشه عطر کوچک» منتشر شد

رفیع افتخار نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: دو کتاب از کتاب‌هایم به تازگی منتشر شده‌اند. یکی از آنها کتاب «شیشه عطر کوچک» از مجموعه قصه ها درباره نماز است که موسسه فرهنگی انتشاراتی ستاد اقامه نماز آن را منتشر

شیشه عطر کوچک منتشر شدرفیع افتخار نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: دو کتاب از کتاب‌هایم به تازگی منتشر شده‌اند. یکی از آنها کتاب «شیشه عطر کوچک» از مجموعه قصه ها درباره نماز است که موسسه فرهنگی انتشاراتی ستاد اقامه نماز آن را منتشر کرد. این کتاب را به همراه تعدادی از نویسندگان دیگر از جمله شاهین رهنما و طاهره خردورز برای گروه سنی «ب» نوشتم. داستان‌هایم در این کتاب «شیشه عطر کوچک » و «سلام من کو» نام دارند.

وی افزود: کتاب دیگرم که به تازگی منتشر شده است، پهلوان کوچولو نام دارد. این کتاب، جلد سوم از مجموعه قصه‌ها درباره نماز است که موسسه فرهنگی انتشاراتی ستاد اقامه نماز آن را منتشر کرد. این کتاب را به همراه تعدادی از نویسندگان از جمله سوسن طاقدیس و  محمود پوروهاب نوشتم.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد