تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 8:12
کد خبر : 10643

امر به معروف،اسلام و انقلاب را با نشاط نگاه می دارد

امر به معروف،اسلام و انقلاب را با نشاط نگاه می دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر،  آیت الله مصطفی علما اموز چهارشنبه  در نشست شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: امر به معروف و نهی از منکر ماهیت تذکر و زنده نگاه داشتن دارد و نقطه مقابل  آن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر،  آیت الله مصطفی علما اموز چهارشنبه  در نشست شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: امر به معروف و نهی از منکر ماهیت تذکر و زنده نگاه داشتن دارد و نقطه مقابل  آن نیز جهل و غفلت است.

وی گفت: همه مردم و مسوولان در زنده نگاه داشتن این فریضه الهی مسئولیت دارند و باید برای حفظ جوانان و آینده کشور در این راه پرتلاش و کوشا باشند.

نماینده ولی فقیه در استان  کرمانشاه گفت: آنچه که اسلام و انقلاب را با نشاط و پویا نگه می دارد فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر است.

لازم به ذکر است، در این نشست در خصوص دهه امر به معروف و نهی از منکر در مهر ماه، مسئله  مکان های نا مناسب عرضه قلیان، ساماندهی تالار های برگزاری مراسمات جشن و عروسی، ساماندهی بازار و … مواردی طرح و به بحث و بررسی گذاشته شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد