تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردین 1398 - 9:19
کد خبر : 54371

کشف لوازم بهداشتی قاچاق در مازندران

کشف لوازم بهداشتی قاچاق در مازندران

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال جاری و به منظور رونق تولید و شکوفایی اقتصادی طرح مقابله قاطعانه و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز در استان آغاز شد. وی افزود: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال جاری و به منظور رونق تولید و شکوفایی اقتصادی طرح مقابله قاطعانه و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز در استان آغاز شد.

وی افزود: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشف پرونده‌های کلان جرایم اقتصادی از اولویت‌های ماموریتی پلیس آگاهی استان است که در این ارتباط و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی و غیر مجاز، اقدانات ویژه اطلاعاتی و پلیسی برای شناسایی متهمان و کشف کالای قاچاق در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با شناسایی متهمان به قاچاق کالا دریافتند، این افراد با اجاره منزلی مسکونی کالای غیر بهداشتی و دارو‌های فاقد هرگونه اسناد و مدارک را در آنجا دپو و در فرصت‌های مختلف آن‌ها را توزیع می‌کنند.

سرهنگ مفخمی با اشاره به هماهنگی‌های قضائی از بازدید محل دپوی قاچاق کالا با حضور کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و افزود: در بازدید از محل دپوی قاچاق کالا بیش از ۲۱ هزار و ۷۰۰ عدد انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشی غیر مجاز کشف شد.

وی ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این کالا‌ها پس از کشف و ضبط به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه متهمان این پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: پلیس در راه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برای حمایت از کالای ایرانی با تمام توان و بسیج همه امکانات در صحنه خواهد بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد