تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 - 5:12
کد خبر : 20759

مسابقه «عکس نماز» در همدان برگزار می شود

مسابقه «عکس نماز» در همدان برگزار می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حسن کرمی‌نور معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان از برگزاری گردهمایی دبیران ستادهای اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: این مراسم روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود. وی بیان کرد: این گردهمایی

مسابقه «عکس نماز» در همدان برگزار می شودبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حسن کرمی‌نور معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان از برگزاری گردهمایی دبیران ستادهای اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: این مراسم روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این گردهمایی در راستای فعایت‌های ستاد اقامه نماز در قالب تفاهم نامه بین ستاد اقامه نماز و ادارات برگزار می‌شود و آخرین جلسه فصلی دبیران ستاد اقامه نماز نیز تشکیل می‌شود.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان به برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری انتظار اشاره کرد و یادآور شد: جشنواره فرهنگی هنری ملی انتظار در راستای اشاعه فرهنگ مهدویت و بصیرت در ۶ رشته عکس، شعر، دلنوشته، کلیپ، نماهنگ و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

کرمی نوربه برگزاری مسابقه عکس نماز در همدان نیز اشاره کرد و گفت: در قالب این مسابقه تلاش بر این است از ظرفیت هنرمندان  به حالت‌های نیایش، عبودیت و پرستش نماز پرداخته شود.

وی با بیان اینکه هدف از برپایی مسابقه عکس ثبت لحظات نیایش از طریق عکاسان است، گفت: پایان دی‌ماه فرصت ارسال آثار عکاسی به سایت ستاد اقامه نماز است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد