تاریخ انتشار : سه شنبه 6 فروردین 1398 - 7:49
کد خبر : 53843

حمایت از کالای ایرانی لازمه رونق تولید است/ اقتصاد مقاومتی تحریم ها را خنثی می کند

حمایت از کالای ایرانی لازمه رونق تولید است/ اقتصاد مقاومتی تحریم ها را خنثی می کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیدحمیدرضا کاظمی در گفت و گو با سفیرافلاک با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان "رونق تولید" اظهار داشت: ایران در زمینه تولیدنفت، گندم و اقلام اساسی به حداکثر خودکفایی رسیده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیدحمیدرضا کاظمی در گفت و گو با سفیرافلاک با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان "رونق تولید" اظهار داشت: ایران در زمینه تولیدنفت، گندم و اقلام اساسی به حداکثر خودکفایی رسیده است که دولت و مجلس باید زمینه را برای رونق تولید در دستور کار خود قرار دهند.  

 

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی از ملزومات رونق تولید است ادامه داد: رونق تولید به مباحث زیادی از جمله معیشت خانوارهای ایرانی، کرامت و شأن کارگری،حفظ جایگاه جهانی تولید داخلی، افزایش کیفیت تولیدات داخلی و همچنین معضل جدی رفع موانع تولید مرتبط است. 

 

کاظمی با اشاره به ظرفیت های کشاورزی، دامداری و باغداری فراوانی که در شهرستان پلدختر ومعمولان وجود دارد، عنوان کرد: دولت می تواند با شناسایی این ظرفیت ها به کنندگان واقعی کار تسهیلات دهد و در راستای اشتغالزایی و رونق تولید اقدامات لازم را انجام دهد.  

 

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس افزود: رهبرمعظم انقلاب چند سالی است که موضوع اقتصاد را مورد تاکید قرار می دهند و  سال ها را با پیش زمینه اقتصادی نامگذاری می کنند.  

 

وی گفت: توجه جدی معظم له به امر اقتصاد نشان از ضعف های بسیار زیادی در قوانین و عملکردهای اقتصادی دولت، مجلس شورای اسلامی و بخش خصوصی است.  

 

نائب رئیس کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس یادآور شد: مجلس در سال گذشته به دفعات بر موضوع رفع موانع تولید اشاره و پرداخته است اما هم چنان مشکلات زیادی سر راه تولیدات داخلی قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد