تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1399 - 6:06
کد خبر : 94956

بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در نوسود کشف شد

بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در نوسود  کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهر نوسود پس از اطلاع از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق به سمت مرز، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهر نوسود پس از اطلاع از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق به سمت مرز، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با همکاری نیروهای هنگ مرزی پاوه کامیون مورد نظر را توقیف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در جریان بازرسی های انجام شده ۱۲۷ طاقه پارچه، ۱۹۰ هزار نخ سیگار و ۵ دستگاه تلویزیون قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به ۶ میلیارد ریال می رسید کشف شد.

جاویدان در پایان و با اشاره به دستگیری یک نفر در این راستا و تحویل وی به مراجع قضائی، از برخورد قاطعانه پلیس با پدیده قاچاق خبر داد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد