تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اسفند 1397 - 11:50
کد خبر : 53412

آماده باش بیش از ۵۰۰۰ پلیس در ایام نوروز/ ۱۱۶ میلیاردتومان کالای قاچاق در ۱۱ ماه گذشته کشف شد

آماده باش بیش از ۵۰۰۰ پلیس در ایام نوروز/ ۱۱۶ میلیاردتومان کالای قاچاق در ۱۱ ماه گذشته کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه های نوروز ۹۸ گفت: در عملیات بزرگ نوروز با شعار نشاط بهاری نظم و قانون مداری پنج هزار و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه های نوروز ۹۸ گفت: در عملیات بزرگ نوروز با شعار نشاط بهاری نظم و قانون مداری پنج هزار و ۹۴۰ نفر حضور دارند و ۳۴۰ نفر نیز به عنوان نیروی کمکی از ناجا در این عملیات شرکت می کنند.

 

وی با بیان این که یک فروند بالگرد از ۸فروردین گشت هوایی دارد،گفت:۲هزارو ۹۴ نفراز سرایداران و نیروهای نگهبانی مجمتمع های مسکونی و… برای انجام کارشان توجیه و ساماندهی شده اند.

 

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به بکارگیری ۷۳۴ گشت کلانتری و پاسگاه  اظهارداشت: ۲۴۸ گشت مربوط  به پلیس راه در تمام محورها حضور دارند و ۳۱ ایستگاه پلیس راه از ۲۹ اسفند به ارائه خدمات مشاوره ای و امدادی می پردازند.

 

سردار مهدیان نسب با بیان این که در ۴۸ نقطه استان ایست بازرسی موقت داریم و ۲ایستگاه همیشگی نیز فعال است،گفت:  طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ایام نوروز اجرا خواهد شد.

 

وی با اشاره به ۱۵ هزار و ۳۹۸ فقره تصادف طی سال گذشته که افزایش یک درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: تصادفات جرحی ۳درصد و در تصادفات فوتی ۸درصد کاهش داشته است.

 

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به رتبه دوم پلیس راهور لرستان در کشور گفت: در حوزه پلیس راهور ۱۶هزار و ۱۶۰ دستگاه موتورپلیس سیکلت و ۱۷هزار و ۲۳۰ خودروی مزاحم  و متخلف دستگیر و توقیف شده اند.

 

به گفته سردارمهدیان نسب طی ایام نوروز مردم در سطح  استان بایستی برای جابه جایی اثاثیه منزل و دام زنده  از کلانتری محل مجوز بگیرند.

 

وی با اشاره به افزایش ۱۲درصدی کشف مواد مخدر گفت: در ۱۱ماه گذشته چهارتن و ۵۲۲ کیلو مواد مخدر کشف شده که ۹۲درصد آن سنتی بوده است و۱۶هزار و ۹۳۶ نفر قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروش دستگیر شده همچنین۱۶۲ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر  نیز توقیف شده است.

 

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که در بحث آموزش همگانی و اجتماعی حائز رتبه اول کشورهستیم،یادآورشد: ۲۰ کارگاه وهزار۵۳۲ جلسه آموزش همگانی در استان برگزار شده که ۳۶۰هزار نفر چهره به چهره  آموزش دیده اند.

 

سردارمهدیان نسب از کشف ۱۱۶میلیاردتومان کالای قاچاق خبرداد و گفت: درحوزه کشف کالای قاچاق ۲۵درصد افزایش داشته ایم که در این راستا۸۰ باند متلاشی و سه هزارو۵۰۰نفر قاچاقچی و توزیع کننده کالا دستگیر شده اند.

 

 

وی از کشف ۷۶درصدی سرقت ها خبر داد و گفت: در حوزه کشف سرقت رتبه سوم کشوری هستیم که توانسته ایم ۲۱۲ باند را منهدم کنیم و  ۴۷۲نفر سارق حرفه ای سابقه دار را دستگیر کنیم همچنین در حوزه وقوع سرقت  ۱۰۴هزار  و۱۳۵پرونده داشته ایم.

 

به گفته وی در مجموع ۱۱هزار و ۶۷۸ سرقت  رخ داده که نسبت به سال گذشته ۱۵درصد افزایش سرقت داشته ایم اما به لحاظ فراوانی وقوع سرقت رتبه ۲۱ کشور هستیم.

 

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که۲۴جلسه ملاقات حضوری در مرکز نظارت همگانی  برگزار شده است،گفت: مشکلات ۹۰۸ نفر چهره به چهره مورد رسیدگی قرار گرفته و بیش از ۴۱هزار تماس از طریق سامانه۱۹۷ ثبت شده  که ۵۲درصد از آن ها تقدیر از پلیس لرستان بوده است.

 

سردار مهدیان نسب از دستگیری ۲۶۰ نفر مجرم اینترنتی خبر داد و گفت: بیش ترین جرایم  در فضای سایبری مربوط به تشویش اذهان عمومی، مزاحمت های اینترنتی ، برداشت های غیرمجاز و کلاهبرداری بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد