تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 - 13:07
کد خبر : 52986

محموله میلیاردی کالای قاچاق در نجف آباد توقیف شد

محموله میلیاردی کالای قاچاق در نجف آباد توقیف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمدرضا خدادوست در گفت و گو با صاحب نیوز بیان کرد: در راستای اجرای طرح مقابله ای مبارزه با قاچاقچیان کالا، مأموران یگان امداد شهرستان نجف آباد، عملیات گشت و بازرسی از خودروهای مشکوک را در اتوبان شهید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمدرضا خدادوست در گفت و گو با صاحب نیوز بیان کرد: در راستای اجرای طرح مقابله ای مبارزه با قاچاقچیان کالا، مأموران یگان امداد شهرستان نجف آباد، عملیات گشت و بازرسی از خودروهای مشکوک را در اتوبان شهید کاظمی اجرایی کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: مأموران به یک دستگاه کامیونت فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی به عمل آمده ۷۰ عدد روغن زیتون، ۷۸۰ عدد رانی خانواده، ۵۳ عدد روغن زیتون، ۴۸۰ عدد لوازم آرایشی بهداشتی، ۸۴۰ عدد نوشابه گاز دار، ۳۷۰ عدد زیتون اسلایس، ۳۰ عدد کمپوت زیتون و ۴۹۵ ثوب انواع لباس خارجی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد، بیان داشت: در این خصوص راننده دستگیر و خودرو و محموله هم توقیف شدند.

سرهنگ خدادوست در ادامه با اشاره به اینکه ارزش محموله توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد