تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 6:55
کد خبر : 65934

افزایش ۵ درصدی صندوق‌های رای گیری انتخابات مجلس در سیستان و بلوچستان

افزایش ۵ درصدی صندوق‌های رای گیری انتخابات مجلس در سیستان و بلوچستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا- به نقل از استانداری، علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد انتخابات استان در جمع مسئولین کمیته‌ها افزود: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی احراز هویت رای دهندگان هم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا- به نقل از استانداری، علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد انتخابات استان در جمع مسئولین کمیته‌ها افزود: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی احراز هویت رای دهندگان هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین و بر اساس کد ملی انجام می شود بنابراین واجدین شرایط رای دادن می بایست حتماً با کارت ملی در شعب اخذ رای حضور یابند.
وی خطاب به اعضای ستاد انتخابات گفت: بستر سازی برای برگزاری پرشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرصت باقیمانده باید با جدیت انجام شود و کمیته‌های مربوطه هر یک شرایط و امکانات موجود را بررسی و نسبت به رفع موانع و نقایص اقدام کنند.
زینی وند افزود: بررسی عمر چهل ساله انقلاب نشان می دهد که نظام به دلیل ماهیتش همواره مورد تهدید با اشکال مختلف بوده است.
معاون استاندار ادامه داد: معاندین نظام علاوه بر فشارهای اقتصادی، به انتخابات به عنوان نقطه تهدید نظام دل بسته‌اند. بنابراین مسئولین با اعتماد آفرینی و حفظ آرامش اجتماعی موجود، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند و بی طرفی و ایجاد مشارکت حداکثری را در انتخابات هدف قرار دهند.
رییس ستاد انتخابات تاکید کرد: تمامی امکانات مورد نیاز از سوی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند باید در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد.
وی بر تدوین طرحی در کمیته هماهنگی ارتباطات و زیرساخت تاکید کرد و افزود: طرح حفاظت از زیرساخت‌های انتخاباتی در روز قبل و روز انتخابات و نیز روز بعد از آن باید تدوین و ارائه شود.
زینی وند تصریح کرد: هیچ نقطه فاقد آنتن دهی برای اجرای انتخابات الکترونیک نباید وجود داشته باشد و زیرساخت‌های لازم ارتباطی بر اساس محل استقرار شعبات باید فراهم شود.
مرعشی رئیس کمیته امنیت انتخابات استان نیز در این نشست بر اجرای پیوست امنیتی و پدافند غیرعامل در حوزه انتخابات و زیرساخت‌های مربوط به آن تاکید کرد و گفت: اجرای پیوست پدافند غیر عامل برای اجرای پروژه‌ها الزامی است چرا که امکانات و تجهیزات زیرساختی می تواند مورد سوء استفاده و هجوم دشمن در فرصت‌های مختلف از جمله در زمان انتخابات قرار گیرد که باید با رعایت اصول پدافند غیرعامل میزان آسیب پذیری را در حوزه امکانات زیر ساختی به حداقل رساند.
محمد سرایانی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ‌و جانشین رییس ستاد انتخابات استان هم گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ۱۵۶۷ صندوق و احتمال ۵ درصد افزایش تعداد صندوق‌ها در دوم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی همچنین به فرایندهای برگزاری انتخابات اشاره کرد و توجه به فراهم آوری زیرساخت‌های مخابراتی را با توجه به مشکلات انتخابات گذشته مورد تاکید قرارداد.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان:
هیچ گونه دخالت در بحث انتخابات را برنمی‌تابیم
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و رئیس انتخابات استان سیستان و بلوچستان گفت: به همه مردم اطمینان می دهیم بر اساس قانون و چارچوب اداری امانتدار امین رای مردم خواهیم بود.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، به نقل از استانداری، علی زینی وند در نشست شورای اداری مشترک شهرستان‌های ایرانشهر، سرباز، دلگان، بمپور و فنوج که با حضور آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و جمعی از علما و روحانیون تشیع و تسنن این شهرستان ها در فرمانداری ایرانشهر برگزار شد؛ با بیان اینکه وزارت کشور وظیفه اجرای انتخابات و صیانت از آرای مردم را به عهده دارد، اظهار کرد: به همه مردم اطمینان می دهیم که بر اساس قانون و در چارچوب اداری و تاکیدات صورت گرفته امانت دار آراء مردم باشیم و هیچ گونه دخالت در بحث انتخابات را برنمی تابیم و اجازه دخالت غیرقانونی در روند اجرای سالم انتخابات را به کسی نمی دهیم و مردم با اطمینان بدانند که مجریان برگزاری انتخابات فقط صیانت کننده آرای آنان هستیم.
وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب همواره قانون محور کارها بوده است گفت: از همه علما و روحانیون درخواست داریم تا قانون گرایی را به عنوان محور اساسی همه امور مورد تاکید قرار دهند و فرمانداران نیز باید قانون را به دقت رعایت کنند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جمهوری اسلامی با یک جنگ اقتصادی نابرابر مواجه است و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فشار اقتصادی را مردم با محوریت دولت مستقر شکستند.
زینی وند با اشاره به خدمات صورت گرفته در استان از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: با توجه ویژه نظام به این خطه از کشور پروژه های اساسی و زیرساختی بزرگی مانند ریل آهن و آبرسانی، بیمارستان‌ها و ساماندهی حاشیه نشینی و بازآفرینی شهری انجام و در حال انجام است که یک انقلاب و کار بزرگ در سیستان و بلوچستان است و باید علما و مسئولین این خدمات را برای مقابله با خباثت‌های معاندین نظام فریاد بزنند، زیرا همه ی ما زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و تحت لوای مقام معظم رهبری وظیفه خدمت به مردم را داریم.
وی با بیان اینکه نظام اداری جاری کشور به دلیل عدم شفافیت و نواقص موجود دارای خلاء و گلوگاه‌های فساد خیز است گفت: فساد در همه دولت‌ها به نوعی دیده می شود که برای مقابله با مفاسد اداری نیاز به یک انقلاب اداری و الکترونیک در اصلاح نظام اداری است.
زینی وند افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  در مورد فسادهای اداری بارها تذکر داده‌اند که مبارزه با فساد به صورت ریشه‌ای باید انجام شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد