تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اسفند 1397 - 11:37
کد خبر : 52916

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ابزارآلات صنعتی قاچاق در همدان کشف شد

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ابزارآلات صنعتی قاچاق در همدان کشف شد

– اخبار استانها – سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در گفت‌و‎گو با خبرنگار تسنیم در همدان، از کشف یک محموله قاچاق ابزارآلات صنعتی در همدان خبر داد و اظهار داشت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شب گذشته در عملیاتی موفق شدند یک محموله ابزار آلات صنعتی را کشف کنند. وی افزود: مأموران، حین

– اخبار استانها –

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در گفت‌و‎گو با خبرنگار تسنیم در همدان، از کشف یک محموله قاچاق ابزارآلات صنعتی در همدان خبر داد و اظهار داشت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شب گذشته در عملیاتی موفق شدند یک محموله ابزار آلات صنعتی را کشف کنند.

وی افزود: مأموران، حین گشت‌زنی در ورودی شهر همدان به یک دستگاه وانت پیکان که در حال تخلیه کالا به داخل یک دستگاه اتوبوس بود مشکوک شدند که بلافاصله جهت توقیف آن اقدام کردند.

۴۱۰ کیلوگرم تریاک در محور ورودی کاشان کشف و ضبط شد۱.۵ میلیون لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر کشف شدمحموله ۵ میلیارد ریالی پارچه قاچاق در سنندج کشف شد

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده، از این خودرو، یک هزار و ۴۰۰ عدد صفحه برش دستگاه چمن‌زنی، ۱۰۰ عدد زنجیر و ۲ کارتن پیچ مخصوص تنظیم صفحات دستگاه چمن‌زنی و در مجموع یک هزار و ۵۰۵ دستگاه کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شد، گفت: دو متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد.

کامرانی‌صالح عنوان کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه می‌کند و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد