تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اسفند 1397 - 11:43
کد خبر : 52814

‌واردات ۱۰۰ قلم کالا در قالب کالای همراه ملوان آزاد شد

‌واردات ۱۰۰ قلم کالا در قالب کالای همراه ملوان آزاد شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالله هندیانی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر پدیده قاچاق را یکی از اصلی‌ترین عوامل ضربه زننده به نظام اقتصادی دانست و اظهار داشت: زیرساخت‌های

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالله هندیانی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر پدیده قاچاق را یکی از اصلی‌ترین عوامل ضربه زننده به نظام اقتصادی دانست و اظهار داشت: زیرساخت‌های مرزی به گونه‌ای تقویت می‌شود که  میزان قاچاق به حداقل برسد.

وی از ساماندهی اسکله‌ها برای جلوگیری از قاچاق کالا خبر داد و بیان کرد: ۳۱ اسکله کشور در راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا ساماندهی می‌شود.

معاون ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با اشاره به پلاک کوبی دام‌ها در جابه‌جایی خاطر نشان کرد: دام‌ها در راستای مقابله با قاچاق، دارای پلاک هویتی می‌شوند به‌گونه‌ای که هیچ دامی حق جابه‌جایی بدون پلاک ندارد.

وی تاکید کرد: دامداران باید برای  اخذ پلاک دام‌های خود اقدام کنند تا بدون هیچگونه محدودیتی جابه جایی دام‌ها انجام دهند.

هندیانی با بیان اینکه مشکل واردات یک‌هزار و ۳۰۹  قلم برطرف شده است گفت:واردات ۱۰۰ قلم کالا از جمله گوشی تلفن همراه و تب‌لت درقالب کالای همراه ملوان به کشور آزاد شد.

وی، افزود: با آزاد شدن واردات این ۱۰۰ قلم کالا ظرفیت خوبی برای استان بوشهر ایجاد شده که فرصت خوبی برای ملوانان بوشهری تا از معافیت‌های ملوانی ۱۵۰ میلیون ریالی خود در هر سفر استفاده کنند.

ستاد مبارزه با قاچاق کالا: احیای کارت سوخت منتفی نیست گرانی گوشت به قاچاق دام ربطی ندارد؛ آقایان آدرس غلط ندهند بوشهر| ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در دشتستان کشف شد

معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور  اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور درشرایط تحریم است، این ظرفیتی برای استان بوشهر است تا کالاهای مورد نیاز استان و حتی کشور را از همین طریق وارد کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد