تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 دی 1397 - 8:02
کد خبر : 48683

بازدید دانش‌آموزان از مراکز تولیدی خراسان شمالی با هدف افزایش تعصب خرید کالای ایرانی

بازدید دانش‌آموزان از مراکز تولیدی خراسان شمالی با هدف افزایش تعصب خرید کالای ایرانی

– اخبار استانها – عین الله حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد در خصوص طرح «ایران‌یار» در مدارس استان اظهار داشت: هدف از این طرح٬ فرهنگ سازی در راستای حمایت از کالای ایرانی در مدارس و بین دانش آموزان است. کالای ایرانی سهم محدودی از بازار اقلیم کردستان را به خود اختصاص داده

– اخبار استانها –

عین الله حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد در خصوص طرح «ایران‌یار» در مدارس استان اظهار داشت: هدف از این طرح٬ فرهنگ سازی در راستای حمایت از کالای ایرانی در مدارس و بین دانش آموزان است.

کالای ایرانی سهم محدودی از بازار اقلیم کردستان را به خود اختصاص داده استنمایشگاه حمایت از کالای ایرانی در بوشهر به روایت تصویربوشهر| کالای ایرانی باید مورد حمایت قرار گیرد

وی با تاکید بر الزام در افزایش روحیه تعصب نسبت به خرید کالای ایرانی افزود: یکی از ملزومات رونق تولید ملی، خرید محصولات تولیدکنندگان داخل کشور است. این امر مستلزم تغییر ذائقه و جذب مردم به خرید کالای ایرانی می‌باشد.

حاتمی در ادامه تصریح کرد: در راستای این هدف، سازمان بسیج به دنبال این است تا با انجام فعالیت‌های فرهنگی در مدارس استان٬ توجه به کالای ایرانی را از سنین کم و در بین دانش آموزان و در ادامه در خانواده‌های آنان بیشتر کند. این طرح تعصب و ارق ملی دانش آموزان را نسبت به کالای ایرانی افزایش خواهد داد.

جانشین فرماندهی سپاه در اقشار بسیج خاطرنشان کرد: این طرح از هفته بسیج شروع شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

حاتمی با بیان محتوای طرح ایران‌یار افزود: این طرح در قالب ۳ بخش است که شامل برگزاری مسابقات فرهنگی٬ هنری در بین دانش‌آموزان متوسطه دوم و سوم، بازدید از مراکز تولیدی استان توسط دانش آموزان و بخش سوم حضور تولیدکنندگان استانی در مدارس و سخنرانی در بین دانش آموزان است.

وی افزود: در ۸ شهرستان و در هر شهرستان ۲کارخانه مورد بازدید دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. طرح ایران‌یار با همکاری بسیج کارگری، بسیج دانش‌آموزی، شرکت شهرک‌های صنعتی و آموزش پرورش انجام خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد