بازدید دانشآموزان از مراکز تولیدی خراسان شمالی با هدف افزایش تعصب خرید کالای ایرانی
– اخبار استانها – عین الله حاتمی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد در خصوص طرح «ایرانیار» در مدارس استان اظهار داشت: هدف از این طرح٬ فرهنگ سازی در راستای حمایت از کالای ایرانی در مدارس و بین دانش آموزان است. کالای ایرانی سهم محدودی از بازار اقلیم کردستان را به خود اختصاص داده
عین الله حاتمی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد در خصوص طرح «ایرانیار» در مدارس استان اظهار داشت: هدف از این طرح٬ فرهنگ سازی در راستای حمایت از کالای ایرانی در مدارس و بین دانش آموزان است.
کالای ایرانی سهم محدودی از بازار اقلیم کردستان را به خود اختصاص داده استنمایشگاه حمایت از کالای ایرانی در بوشهر به روایت تصویربوشهر| کالای ایرانی باید مورد حمایت قرار گیرد
وی با تاکید بر الزام در افزایش روحیه تعصب نسبت به خرید کالای ایرانی افزود: یکی از ملزومات رونق تولید ملی، خرید محصولات تولیدکنندگان داخل کشور است. این امر مستلزم تغییر ذائقه و جذب مردم به خرید کالای ایرانی میباشد.
حاتمی در ادامه تصریح کرد: در راستای این هدف، سازمان بسیج به دنبال این است تا با انجام فعالیتهای فرهنگی در مدارس استان٬ توجه به کالای ایرانی را از سنین کم و در بین دانش آموزان و در ادامه در خانوادههای آنان بیشتر کند. این طرح تعصب و ارق ملی دانش آموزان را نسبت به کالای ایرانی افزایش خواهد داد.
جانشین فرماندهی سپاه در اقشار بسیج خاطرنشان کرد: این طرح از هفته بسیج شروع شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.
حاتمی با بیان محتوای طرح ایرانیار افزود: این طرح در قالب ۳ بخش است که شامل برگزاری مسابقات فرهنگی٬ هنری در بین دانشآموزان متوسطه دوم و سوم، بازدید از مراکز تولیدی استان توسط دانش آموزان و بخش سوم حضور تولیدکنندگان استانی در مدارس و سخنرانی در بین دانش آموزان است.
وی افزود: در ۸ شهرستان و در هر شهرستان ۲کارخانه مورد بازدید دانشآموزان قرار میگیرد. طرح ایرانیار با همکاری بسیج کارگری، بسیج دانشآموزی، شرکت شهرکهای صنعتی و آموزش پرورش انجام خواهد شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰