تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 9:43
کد خبر : 42819

برپایی ورک شاپ کارتون «احتکار خانگی» در بجنورد

برپایی ورک شاپ کارتون «احتکار خانگی» در بجنورد

عباس ناصری، مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: ورک شاپ کارتون با موضوع «احتکار خانگی» با شرکت بیش از ۳۰ کارتونیست‌هایی از استان‌های سمنان و خراسان‌شمالی در بجنورد برگزارشد.وی با اشاره به برپایی این ورک شاپ طی دو روزه، افزود: روز نخست ورک شاپ کارتون احتکار خانگی

برگزاری ورک شاپ کارتون با موضوع «احتکار خانگی» در بجنورد

عباس ناصری، مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: ورک شاپ کارتون با موضوع «احتکار خانگی» با شرکت بیش از ۳۰ کارتونیست‌هایی از استان‌های سمنان و خراسان‌شمالی در بجنورد برگزارشد.
وی با اشاره به برپایی این ورک شاپ طی دو روزه، افزود: روز نخست ورک شاپ کارتون احتکار خانگی به‌منظور ایده‌یابی در محل حوزه هنری استان و روز دوم آن برای خلق اثر در روستای توریستی روئین برگزار شد.
ناصری با بیان اینکه ورک شاپ مزبور به‌منظور آگاه‌سازی درباره احتکار خانگی، مسائل اقتصادی روز و نقش خرید بی‌رویه مردم در گران شدن اجناس برگزار شد، خاطرنشان کرد: شتاب‌زدگی مردم در خرید و انبار کردن محصولات در منزل به گرانی‌ها دامن می‌زند.
وی عنوان کرد: این رویه به زیان خود مردم است؛ زیرا هم آن‌ها را به زحمت می‌اندازد و می‌تواند باعث در اختیار گرفتن اجناس تاریخ مصرف گذشته شود و هم کاهش جنس در بازار باز هم باعث تورم می‌شود.
ناصری خاطرنشان کرد: با این حال به نظر می‌رسد باید با آگاهی دادن به مردم و اطمینان بخشی در خصوص وجود کالاها نگرانی‌ها در این زمینه را برطرف کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد