تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 - 14:52
کد خبر : 47795

۲۴۷ پرونده تخلف قاچاق کالا در سطح بازار کردستان تشکیل شد

۲۴۷ پرونده تخلف قاچاق کالا در سطح بازار کردستان تشکیل شد

فرزاد سردارزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هشت ماه منتهی به آبان امسال چهار هزار و ۱۸۲ مورد بازرسی در قالب طرح مبارزه با عرضه کالای قاچاق در سطح بازار استان بطور مستقل و مشترک انجام شد.وی اضافه کرد: در این بازرسی ها اقلام مختلفی از پوشاک، لوازم

فرزاد سردارزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هشت ماه منتهی به آبان امسال چهار هزار و ۱۸۲ مورد بازرسی در قالب طرح مبارزه با عرضه کالای قاچاق در سطح بازار استان بطور مستقل و مشترک انجام شد.
وی اضافه کرد: در این بازرسی ها اقلام مختلفی از پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو، کود شیمیایی، داروی گیاهی و آرد یارانه ای قاچاق کشف و ضبط شد.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود:پرونده های تشکیل شده برای واحدهای صنفی متخلف برای رسیدگی در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفته است.
سردار زاده یادآور شد: در ارتباط با تخلفاتی همچون گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور هم سه هزار و ۳۳۱ تخلف طی ۷۵ هزار و ۹۷۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان کشف و ضبط شده است.
وی تاکید کرد: جریمه واحدهای متخلف هم از سوی تعزیرات حکومتی ۲۷ میلیارد و ۵۷۶ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۷۳۴ ریال تعیین شده است.
حدود ۵۶ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد و از این تعداد ۲۹ هزار واحد در مرکز استان مستقر هستند که حدود سه درصد از این واحدهای صنفی را فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای تشکیل داده است.
۹۹۳۶/۹۱۰۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد