تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 - 10:03
کد خبر : 15311

مأموران پلیس چهارمحال وبختیاری رشوه ۳ میلیون ریالی را رد کردند

مأموران پلیس چهارمحال وبختیاری رشوه ۳ میلیون ریالی را رد کردند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران خودروی سمند فردی را به علت تخلفات حادثه‌ساز متوقف و قصد اعمال قانون داشته که راننده مربوطه از محل مربوطه متواری و با توجه به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران خودروی سمند فردی را به علت تخلفات حادثه‌ساز متوقف و قصد اعمال قانون داشته که راننده مربوطه از محل مربوطه متواری و با توجه به ثبت تخلف، جهت رسیدگی به موضوع به دفتر یگان مراجعه و به جهت چشم‌پوشی از تخلف و خودداری مأمورین از اعمال قانون و دلالت خودرو به پارکینگ مبلغ ۳میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به مأمورین پیشنهاد می‌دهد.

وی افزود: مأموران با صحت عمل مبلغ پیشنهادی را صورت جلسه و ضمیمه پرونده و تحویل مراجع ذیصلاح می‌نمایند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری با تقدیر از اقدام این مأموران وظیفه شناس بیان کرد: با وجود چنین افراد مومن، متدین و متعهدی، مجرمان و متخلفان و قانون شکنان هیچ راهی برای فرار از دست قانون را نخواهند داشت.

غلامزاده از کشف کالای قاچاق میلیارد در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محور یاسوج – لردگان کشف و ضبط شد.

وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند محموله‌ای را از محور مواصلاتی یاسوج – لردگان به استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند بررسی موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاجاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: در این راستا مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در این محور ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

غلامزاده ادامه داد: در بازرسی از این خودروها یک هزار و ۵۰۰ تخته پتو، ۴۰ دستگاه لوازم خانگی و ۱۰۰ ثوپ البسه فاقد هرگونه مجوز کشف و دو نفر نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: متهمین برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد