تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 - 7:17
کد خبر : 45423

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در سمیرم

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در سمیرم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از اصفهان، سرهنگ سهراب قرقانی اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند. وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از اصفهان، سرهنگ سهراب قرقانی اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۶۵۰ قلم مواد خوراکی ، ۸۰ کیلوگرم بادام هندی و ۴ تن ابزارآلات خارجی کشف کردند که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد، بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت و توان عملیاتی با قاچاقچیان کالا و مخلان اقتصاد کشور برخورد قانونی می کند و از شهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد