تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آبان 1397 - 11:52
کد خبر : 45148

دستگیری محتکر مواد غذایی در چالوس

دستگیری محتکر مواد غذایی در چالوس

سرهنگ عبدالله منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور مبارزه با احتکار و قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر مواد غذایی در این شهرستان شدند. وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری ماموران اداره صنعت،

سرهنگ عبدالله منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور مبارزه با احتکار و قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر مواد غذایی در این شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چالوس در بازرسی از انبار ذخیره کالا توسط متهم هزارو ۶۳۰ قوطی رب گوجه فرنگی و یک هزار و ۶۱۴ کیلو گرم روغن نباتی کشف کردند.

سرهنگ منتظری ارزش کالا‌های احتکار شده توسط متهم را بالغ بر ۱۸۷ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: محل مورد نظر تعطیل شد و کالای کشف شده برای واگذاری به مردم در اختیار اداره مربوطه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه قاچاق و احتکار کالا اقدامی در جهت ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان محسوب می‌شوند، افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند همکاری آحاد جامعه با پلیس در توسعه امنیت پایدار در برابر تهدیدات اقتصادی، مقابله با مفسدان اقتصادی، محتکران و قاچاقچیان کالا و ارز است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد