تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 5:09
کد خبر : 78969

لحظه لحظه زندگی سردار شهید سلیمانی الگویی برای نسل جوان است

لحظه لحظه زندگی سردار شهید سلیمانی الگویی برای نسل جوان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ جهانبخش عطایی روز دوشنبه در ایین تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی افزود:  گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی به بهترین شکل ممکن  و با  رعایت پروتکل‌های بهداشتی  وظیفه همگانی است. وی بیان کرد: حضور میلیونی مردم شهیدپرور ایران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ جهانبخش عطایی روز دوشنبه در ایین تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی افزود:  گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی به بهترین شکل ممکن  و با  رعایت پروتکل‌های بهداشتی  وظیفه همگانی است.

وی بیان کرد: حضور میلیونی مردم شهیدپرور ایران اسلامی در مراسم تشیع پیکر پاک و مطهر سردار  شهید قاسم سلیمانی، نشان دهنده جایگاه ممتاز این شهید بزرگ و قدرشناسی مردمی  است.

سرهنگ عطایی  بیان کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهیدان به ویژه رشادت‌ها و مجاهدت های شهدای سرافراز و مردان بزرگی همچون سردار شهید سلیمانی است.

وی گفت: در حالی که دشمنان انقلاب و نظام همواره در تلاش برای از بین بردن و ترور دانشمندان و نخبه‌های ایران اسلامی هستند وظیفه دانش آموزان در حفظ و احیای ارزش‌های والای انقلاب و دستاوردهای شهدای گرانقدر نظام از سایر اقشار جامعه سنگین‌تر است.

در این مراسم رضا محمدی مدیر آموزش  وپرورش خلخال با تاکید بر ادامه راه وحفظ دستاوردهای ارزشمند شهدا اظهار کرد:  برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی برنامه‌های مختلفی از جمله اجرای مسابقات عملی ، فرهنگی و هنری در فضای مجازی تدارک دیده شده و به نفرات برتر شرکت کننده در این برنامه‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

وی از موفقیت و  راه یابی ۱۶۰ نفر از داش آموزان این منطقه به دانشگاه‌های دولتی و در رشته های پزشکی، دندانپزشکی ،داروسازی و فنی و مهندسی در سال جاری خبر داد .

در این مراسم از ۲۷ دانش آموز نخبه مدارس خلخال در حوزه‌های مختلف علمی،آموزش، پژوهش و مقام آوران  مسابقات علمی و فرهنگی در استان و کشور با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی بسیج دانش آموزی این شهرستان تجلیل شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد