تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 - 6:27
کد خبر : 44265

افزایش صادرات کالای ایرانی در مناطق مرزی/ باید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد استفاده کرد

افزایش صادرات کالای ایرانی در مناطق مرزی/ باید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد استفاده کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا، دانیال محبی با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: واحدهای تولیدی زیادی در سطح استان هستند که نیاز مردم منطقه را تامین می‌کنند. استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه درصد قابل توجهی از کالاهای ایرانی در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا، دانیال محبی با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: واحدهای تولیدی زیادی در سطح استان هستند که نیاز مردم منطقه را تامین می‌کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه درصد قابل توجهی از کالاهای ایرانی در استان مصرف می‌شود, افزود: سیستان و بلوچستان از مناطق محروم کشور به حساب می‌آید که باید از فرصتهای سرمایه‌گذاری همچون مناطق آزاد چابهار و … استفاده مناسبی کرد.

وی ادامه داد: مهمترین برنامه استانداری در راستای تحقق شعار سال, حمایت از فضای کسب و کار و صادرات در جهت تولید کالای ایرانی است.

محبی با تاکید بر اینکه صادرات کالای ایرانی در مناطق مرزی افزایش داشته است, گفت: باید با استفاده از فضای کسب و کار درآمد سرانه مردم منطقه سیستان و بلوچستان را افزایش دهیم و این موضوع مستلزم ساز و کار مناسب از جمله راه اندازی کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی توسط فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان است.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد