تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 12:20
کد خبر : 108471

تلاش مدیران استان همدان برای مانع زدایی از بخش تولید جهادی است

تلاش مدیران استان همدان برای مانع زدایی از بخش تولید جهادی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، «ظاهر پورمجاهد» روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار داشت: تولیدکنندگان، مجریان طرحهای سرمایه گذاری و صاحبان صنایع چنانچه در فرآیند فعالیت دچار مشکلاتی شدند می توانند با این مرکز ارتباط گرفته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، «ظاهر پورمجاهد» روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار داشت: تولیدکنندگان، مجریان طرحهای سرمایه گذاری و صاحبان صنایع چنانچه در فرآیند فعالیت دچار مشکلاتی شدند می توانند با این مرکز ارتباط گرفته و مسائل خود را مطرح کند.

وی اضافه کرد: کارشناسانی از بانکهای استان و دستگاه های اجرایی در مرکز بررسی مشکلات واحدهای تولیدی حضور دارند و مشکلات و مسائل متقاضیان را به طور کارشناسی بررسی و تا رسیدن به نتیجه پیگیر خواهند بود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی از طریق سامانه tashil.stsm.ir و شماره تماس ۳۱۴۴۸۸۸۸ مسائل خود را به اطلاع کارشناسان برسانند. 

به گفته او استان همدان در زمینه سرمایه گذاری رشد چشمگیری داشته و با وجود مشکلات فراوان ناشی از تحریم بخش خصوصی توانسته در این عرصه ورود موفقی داشته باشد که قابل تقدیر است.

پورمجاهد از شرکت شهرک های صنعتی و بانکها خواست واحدهای تازه تاسیس را یاری کرده و شرایط را برای دریافت تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش تا رسیدن به مرحله تولید آسان سازی کنند.

وی با اشاره به صدور افزون بر ۱۳۰۰ جواز تاسیس در سال گذشته در بخش صنعت گفت: این مهم حاکی از رشد فزاینده سرمایه گذاری در استان است اما باید این واحدها را پشتیبانی و حمایت کرد تا به مرحله بهره برداری برسند.

سال گذشته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ۲۷۲ مصوبه برای گره گشایی از واحدهای تولیدی و صنعتی صادر کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد