تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1397 - 10:05
کد خبر : 40668

آغاز بکار سومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی _ اسلامی در سرخس

آغاز بکار سومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی _ اسلامی در سرخس

به گزارش خبرگزاری برنا از سرخس، رییس روابط عمومی این شرکت در این خصوص گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی پالایشگاه و همچنین آغاز بازگشایی مدارس ( مهرماه )، کلیه محصولات ارائه شده در این نمایشگاه از سوی فعالان صنف نوشت افزار سرخس تامین می شود. ابوالفضل نعمتی تصریح کرد: در این نمایشگاه بالغ بر ۳۰۰

به گزارش خبرگزاری برنا از سرخس، رییس روابط عمومی این شرکت در این خصوص گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی پالایشگاه و همچنین آغاز بازگشایی مدارس ( مهرماه )، کلیه محصولات ارائه شده در این نمایشگاه از سوی فعالان صنف نوشت افزار سرخس تامین می شود.

ابوالفضل نعمتی تصریح کرد: در این نمایشگاه بالغ بر ۳۰۰ عنوان لوازم التحریر با مضامین مذهبی، شهدا و شخصیت های ایرانی با تخفیف ۱۰ الی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه شده است.

وی بیان داشت: طی جلساتی که با برگزار کنندگان نمایشگاه داشته ایم در زمینه حمایت از تولیدات داخلی و برندهای ایرانی تاکید کرده ایم و برگزار کنندگان باید به فروش اقلام نوشت افزار ایرانی _ اسلامی مبادرت ورزند.

نعمتی ادامه داد: در این نمایشگاه شش غرفه به ارائه محصولات نوشت افزار اقدام کرده اند و همچنین در راستای حمایت از دانش آموزان کم بضاعت و با همت خیریه کارکنان یک غرفه با عنوان " غرفه مهربانی " راه اندازی شده است.

رییس روابط عمومی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد اضافه کرد: همکاران ما در مجموعه خیریه پالایشگاه با برپایی این غرفه تلاش می نمایند تا کمک های مالی شهروندان و کارکنان را به صورت بن خرید نمایشگاه یا خرید نوشت افزار توسط خیرین جمع آوری و با هماهنگی آموزش و پرورش در بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع نمایند تا هیچ دانش آموزی به دلیل عدم بضاعت در تامین اقلام نوشت افزار، از تحصیل باز نماند.

گفتنی است: سومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی _ اسلامی از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۹ شهریور ماه جاری، صبح ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصرها ۱۷ الی ۲۲ در محل نمایشگاه های دائمی مجتمع شهرک گاز شهید مهاجر برای خرید عموم دایر می باشد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد