تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 6:49
کد خبر : 17724

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند، در کنترل محورهای مواصلاتی و در دو عملیات مختلف موفق شدند محموله های کالای قاچاق را کشف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند، در کنترل محورهای مواصلاتی و در دو عملیات مختلف موفق شدند محموله های کالای قاچاق را کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: محموله های کشف شده در این عملیات ها شامل ۱۱۰ هزار نخ سیگار خارجی و ۱۸۱ دستگاه لوازم صوتی خودرو، یک هزار و ۳۴۴ قلم لوازم آرایشی، ابزارآلات ساختمانی، لوازم آشپزخانه و ۲۸۷ ثوب پوشاک خارجی بود که از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه پنج نفر دستگیر شده اند، گفت: در این رابطه پنج دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

شیخ نژاد با اشاره به اینکه این محموله ها از شهرهای مرزی بارگیری شده بودند، تصریح کرد:  مجموع ارزش ریالی این محموله ها یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه قاچاق کالا سم مهلکی بر اقتصاد کشور است، اظهار کرد: مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت های این فرماندهی بوده و هست.

وی گفت: شهروندان هرگونه قاچاق کالا و کالای غیرمجاز را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و در این راستا نیز مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های این فرماندهی هست.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد