تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397 - 5:14
کد خبر : 40414

کشف انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

کشف انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ “سعید سلیمیان” رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی اقدام به دپوی محموله‌ای کالای قاچاق در انباری کرده و قصد توزیع دارد بررسی موضوع به‌صورت

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ “سعید سلیمیان” رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی اقدام به دپوی محموله‌ای کالای قاچاق در انباری کرده و قصد توزیع دارد بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت .

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی یک گروه مجرب به محل اعزام شد که تعداد یک دستگاه ماشین لباسشویی،۵ دستگاه ماشین ظرفشویی، یک دستگاه پنل و کمپرسور کولر گازی و ۵ دستگاه تلویزیون ال ای دی خارجی کشف شد.

سرهنگ سلیمیان با اشاره به اینکه مالک انبار مدارک گمرکی را ارائه نداد بیان داشت : محموله کشف‌شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است.

این مقام انتظامی از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد