تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397 - 11:34
کد خبر : 40391

توزیع کالاهای احتکار شده انبارهای خراسان رضوی در بازار

توزیع کالاهای احتکار شده انبارهای خراسان رضوی در بازار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی غفوری مقدم،‌ معاون سازمان صنعت و معدن استان خراسان رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۹۰ تن شکر و ۱۲ هزار دستگاه لوازم خانگی احتکار شده در بازار، شناسایی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی غفوری مقدم،‌ معاون سازمان صنعت و معدن استان خراسان رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۹۰ تن شکر و ۱۲ هزار دستگاه لوازم خانگی احتکار شده در بازار، شناسایی و توزیع شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش احتکار کالا، ستاد مبارزه با احتکار از ۱۰ روز قبل با حضور دستگاه‌های نظارتی و قضایی استان تشکیل شده است و با دستور مقام قضایی کالاهای احتکار شده در بازار توزیع می‌شود.

غفوری مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی از این کالاها مثل لوازم خانگی نرخ مشخصی ندارد، به این نتیجه رسیدیم که با کمک کارشناسانی که از سوی اتحادیه‌ها معرفی می‌شوند، قیمت‌گذاری انجام شود.

معاون سازمان صنعت و معدن استان خراسان رضوی ادامه داد: برای توزیع این کالاها نیز از توان اتحادیه‌ها استفاده می‌شود تا توزیع کالاهای احتکار شده به شکل سالم و بدون ایجاد هیچ‌گونه رانت انجام شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد