تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1397 - 5:28
کد خبر : 39513

مسئئولان از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری کنند

مسئئولان از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز چهارشنبه در خطبه های نمازعید قربان در بروجرد اظهارداشت: عید قربان و غدیر از اعیاد بزرگ مسلمانان است.وی افزود: امروز وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور و مردم مطلوب نبوده که مسئولان باید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز چهارشنبه در خطبه های نمازعید قربان در بروجرد اظهارداشت: عید قربان و غدیر از اعیاد بزرگ مسلمانان است.
وی افزود: امروز وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور و مردم مطلوب نبوده که مسئولان باید با اقدام جهادی و عملی در راستای برطرف کردن این مشکل اقدام کنند.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: مردم کالای ایرانی و به اندازه نیاز شخصی خرید کنند تا با انجام این مهم علاوه بر حمایت از کارگر و تولید ایرانی به رونق اقتصادی کشور کمک کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب کشور اسلامی نیست که ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در اجتماع باید در این راستا فعال تر شود و همه نیز باید در این راستا احساس مسئولیت بکنند.
۷۱۹۰/۷۲۷۳
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد