تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 - 8:59
کد خبر : 126583

۹۰ تن خوراک دام احتکاری در کرمانشاه کشف شد

۹۰ تن خوراک دام احتکاری در کرمانشاه کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی از وجود یک انبار محل احتکار خوراک دام و طیور حوالی روستای چشمه‌سفید، رسیدگی به موضوع در دستور کار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی از وجود یک انبار محل احتکار خوراک دام و طیور حوالی روستای چشمه‌سفید، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با کارهای اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۹۰ تن خوراک سویا احتکاری مخصوص دام و طیور به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ ملیون ریال کشف کردند.

وی همچنین از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: مبارزه با پدیده‌های احتکار و قاچاق از مهمترین برنامه‌های پلیس است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد