تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1397 - 13:01
کد خبر : 38316

کشف قاچاق کالا و ارز در سمنان ۳۸ درصد رشد داشت

کشف قاچاق کالا و ارز در سمنان ۳۸ درصد رشد داشت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، روح الامین قاسمی روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران در مجموعه پردیس این نیرو افزود : ارزش ریالی کالا و ارز قاچاق کشف شده ۶۸ میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال است.وی ادامه داد : بیشترین آمار کشف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، روح الامین قاسمی روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران در مجموعه پردیس این نیرو افزود : ارزش ریالی کالا و ارز قاچاق کشف شده ۶۸ میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال است.
وی ادامه داد : بیشترین آمار کشف کالای قاچاق به ترتیب مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی و یدکی ، دارو ، منسوجات و فرآورده نفتی بوده است.
وی با بیان این که در این مدت ۲۸۰ پرونده قضایی در رابطه با ارز و کالای قاچاق در مراجع قضایی تشکیل شد. اظهار
داشت : ۲۲ محموله کالای قاچاق به ارزش بیش یک میلیارد ریال در این مدت کشف شد و این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته ۱۲۰ درصد رشد داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی سمنان تصریح کرد : ۲ مورد فرار مالیاتی به ارزش بالغ بر ۵۰۸ میلیارد ریال کشف شد و هشت نفر در این پرونده دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد.
قاسمی بیان داشت : مجموع تصادفات درون شهری و بیرون شهری استان سمنان در چهار ماهه امسال ۱۰۱ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت که بیشتر خسارتی بوده است.
وی اضافه کرد : بازنگری در قانون و کشیدن کروکی برای تصادفات با خسارت کمتر از پنجاه میلیون ریال علت بالا بودن آمار تصادفات در این تصادفات است.
وی بر فرهنگ سازی و نقش رسانه در کاهش معضل تصادفات تاکید کرد.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در تقویم جمهوری اسلامی، هفدهم مرداد روز شهادت شهید محمود صارمی ، روز خبرنگار نامگذاری شده است. شهید صارمی خبرنگار ایرنا بود.
۷۴۴۲/۶۰۲۶
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد