تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردین 1400 - 14:50
کد خبر : 102138

بریدن دست دلالان گامی در مسیر رفع موانع تولید است

بریدن دست دلالان گامی در مسیر رفع موانع تولید است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن تبریک نیمه شعبان و آرزوی تعجیل در ظهور صاحب الزمان (عج)، اظهار داشت: دومین کنگره ملی سرداران و ۴ هزار شهید استان یزد، دهم فروردین برگزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن تبریک نیمه شعبان و آرزوی تعجیل در ظهور صاحب الزمان (عج)، اظهار داشت: دومین کنگره ملی سرداران و ۴ هزار شهید استان یزد، دهم فروردین برگزار می شود که این کنگره ۴۰ خدمت در ابعاد گوناگون فرهنگی، معنوی، اجتماعی، معیشتی، اقتصادی و خدماتی با محوریت مردم همراه است.

وی از جمله خدمات این کنگره را ختم ۴ هزار قرآن، ۴ هزار زیارت عاشورا، همچنین تامین چهل جهیزیه ارزان قیمت و سایر خدمات جهادی اعلام کرد و گفت: این کنگره کارهای متفاوتی ارائه داده که در نوع خود کم نظیر است.

مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان کلیدی و راهگشای مقام معظم رهبری در هنگام تحویل سال، عنوان کرد: این سخنان بسیار مهم و ارزشمند است و به ویژه در زمینه استقلال و استقلال حاصل نخواهد شد مگر اینکه ملت در ابعاد مختلف درون زا باشد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که مقام معظم رهبری به مناسبت شعار سال مطرح فرمودند؛ تولید ملی، حمایت‌ها، رفع موانع و مانع زدایی‌ها است و در این زمینه می توان با تشکیل کارگروه برای شناسایی موانع سر راه تولید، کارگروهی از متخصصان، کارشناسان و چهره های دانا و توانمند برای ریشه یابی و رسیدن به راهکارهای موثر را شکل داد و همچنین گوش دادن و نشستن پای درد دل تولید کنندگان و فعالان اقتصادی برای شناسایی و آشنایی با مشکلات و واقعیت های پیش روی آنها و سرعت بخشی و تقویت ایفای نقش بانک ها در عرصه های حمایتی و تسهیلگری می تواند بسیار موثر واقع شود.

وی ادامه داد: زدودن قوانین دست و پا گیر و خلق الساعه، تسهیل صادرات در کشور و حذف بروکراسی البته با رعایت موازین و معیارها که به معیشت و زندگی مردم هم فشار وارد نشود. از یک سو و حذف دست دلالان و توجه به دیدگاه های متخصصان در این امر از سوی دیگر نیز بسیار ارزشمند است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادادماه داد: دوازدهم فروردین روز ظهور و بروز شخصیت واقعی مردم ایران است و این روز یعنی روز جمهوری اسلامی و روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین را گرامی می داریم که روز تثبیت انقلاب اسلامی و زمینه ساز حکومت عدل اسلامی در سراسر جهان است یعنی روز تثبیت استقلال و آزادی در عرصه های مختلف که الگوی ایران اسلامی در تمام دوران هاست.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد