تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1397 - 11:40
کد خبر : 35830

با حمایت از کالای ایرانی توقع از سازمان استاندارد بالاتر رفته است

با حمایت از کالای ایرانی توقع از سازمان استاندارد بالاتر رفته است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در جلسه شورای استاندارد اظهار داشت: ما زمینه‌های کاری مشترکی با سازمان استاندارد در استانداری داریم و از زحمات مسئولان این سازمان تشکر می‌کنیم.  وی افزود:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در جلسه شورای استاندارد اظهار داشت: ما زمینه‌های کاری مشترکی با سازمان استاندارد در استانداری داریم و از زحمات مسئولان این سازمان تشکر می‌کنیم. 

وی افزود: در بخش تولید برخی از کالاها مشمول استاندارد اجباری و تشویقی هستند که باید مورد بررسی قرار گیرند. در بخش حمایت از کالای ایرانی توقع از سازمان استاندارد به مراتب افزایش پیدا کرده است. 

صادقی اظهار داشت: ما در واردات و صادرات کالا نیاز به اظهارنظر سازمان استاندارد داریم همچنین تجارت فرامرزی با همت سازمان استاندارد به خوبی انجام می‌گیرد. اما انتظار مشتری این است که سرعت بررسی‌ها بیشتر شود. 

وی افزود: ما در زمینه توزیع با موسسه استاندارد در جهت حفظ بیت‌المال تعامل خوبی داریم و از زمان مدیریت خانم پیروزبخت سازمان استاندارد در جهت بررسی عیار طلا اقدامات مناسبی انجام داده است. 

صادقی گفت: در زمینه خدماتی که به مردم ارائه می‌شود مانند غذاخوری‌ها و … نظارتی نمی‌شود همچنین باید با استفاده از دانش کشورهای دیگر، مشوق‌ها و … وضعیت استاندارد را بهتر از حال کنیم. 

انتهای پیام/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد