تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1397 - 18:08
کد خبر : 35448

قاچاق سازمان یافته در مرزهای گلستان وجود ندارد

قاچاق سازمان یافته در مرزهای گلستان وجود ندارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا علی اصغر طهماسبی روز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: ممکن است کالاهایی به مقدار محدود توسط برخی مسافران و تجار از طریق مرز گلستان به کشورهای همسایه ارسال شود اما این گونه خروج در زمره قاچاق محسوب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا علی اصغر طهماسبی روز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: ممکن است کالاهایی به مقدار محدود توسط برخی مسافران و تجار از طریق مرز گلستان به کشورهای همسایه ارسال شود اما این گونه خروج در زمره قاچاق محسوب نشده و سازمان یافته نیست.
دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز گلستان بیان کرد: آسیب اصلی وارده به استان از قاچاق کالا سرازیر شدن حجم فراوان کالاهایی مانند لوازم آرایشی، لوازم خانگی و تلفن همراه است که همانند دیگر مناطق کشور این کالاها در ردیف اول خرید و فروش غیرقانونی قرار دارد.
معاون استاندار گلستان افزود: این کالاهای قاچاق به صورت عمده از تهران وارد گلستان می شود که برای جلوگیری از توزیع غیرقانونی آن گشت های نظارتی ویژه در بازار استان فعالیت مستمر دارند.
طهماسبی ادامه داد: سال گذشته و با بررسی ۲۱۵ پرونده مرتبط باقاچاق کالا در گلستان بیش از ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای آن جریمه در نظر گرفته شد.
وی گفت: یکی از آسیب های جدی مبارزه با قاچاق کالا در بازار متناسب نبودن جرم با مجازات و رقم اندک جرایم در نظر گرفته شده است.
معاون استاندار گلستان بیان کرد: قانون مبارزه با کالای قاچاق مربوط به دهه ۶۰ بوده و برای شرایط کنونی بازار ناکارآمد است.
۳۰۹۱/۲۷۲۹
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد