تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1397 - 9:03
کد خبر : 33758

شرایط حاکم بر سرزمین های اشغالی نویدبخش اضمحلال رژیم صهیونیستی/ وضعیت گمرک کشور قابل قبول نیست

شرایط حاکم بر سرزمین های اشغالی نویدبخش اضمحلال رژیم صهیونیستی/ وضعیت گمرک کشور قابل قبول نیست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در شام قدر بیست و یکم رمضان، در جمع عزاداران امیرالمومنین(ع) ، اظهار کرد:  در روایت داریم  دعا کردن به منزله صحبت کردن با خداوند است. وی با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در شام قدر بیست و یکم رمضان، در جمع عزاداران امیرالمومنین(ع) ، اظهار کرد:  در روایت داریم  دعا کردن به منزله صحبت کردن با خداوند است.

وی با بیان اینکه در این شب های قدر که بهترین ساعات است، وقت خود را صرف مناجات با خدا بکنیم، گفت: توجه به معانی و الفاظ  دعاها نشان از توجه ما به خداوند است.

عضو خبرگان رهبری  تاکید کرد: یکی از اعمال خوب در این شب ها، بحث توحید است، در روایات مذاکره علم در شب ها موردتاکید است که همان بحث توحید است.

استاد حوزه عنوان کرد: همه موجودات عالم وجودشان ممکن الوجود است، اگر علت نبود ما وجود نداشتیم، عقل به  این نکته می رسد که حتما یک مبدا در ابتدای کار باید باشد که واجب الوجود باشد.

وی افزود: از خداوند بخواهیم ایمانی چون اهل بیت در وجود ما قرار داده شود که چون رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ عاشقانه جان خود را فدا می کردند.

آیت الله مهدوی تصریح کرد: در این شب ها توسل به عترت و قرآن فراموش نشود، انس با قرآن و عترت لازمه یک برنامه دائمی و همیشگی است، نسبت به فهم قرآن در طول سال عهد ببندید.

وی اذعان کرد: در شب های قدراز توسل به امام زمان(عج) غافل نشوید، برای ظهور امام حجت  دعا کنید  و دائما بر این امر تاکید داشته باشید که امام زمان(عج) از افکار و اذهان شما غایب نیستند.

استاد حوزه اشاره ای به روز جهانی قدس و ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس کرد و اذعان داشت: در این هفته های اخیر فلسطینیان شعار «بازگشت» می دهند که شایسته هست ما هم از آنها دفاع کنیم، اوضاع و شرایط خاصی در سرزمین های اشغالی حاکم است که وعده اضمحلال اسرائیل را نوید می دهد .

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: در شب قدر همه  مقدرات خدمت امام عصر(ع) می رسد  وتثبیت و امضا می شود، در این شب های به نحوه دعا کردن و لحن دعا کردن خود با خداوند نیز توجه داشته باشید.

وی افزود: نباید لحن دعا کردن ما طلبکارانه باشد،این نحوه غلطی است، ما هیچگاه طلبی از خداوند نداریم، اشتباه فکر ما این است  که خداوند  ما را گرفتار کرده است، در حالی که خودمان باعث آغاز گرفتاری ها شده ایم.

*آقای رئیس جمهور ، رئیس گمرک کشور را در اسرع عوض کنید

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: خداوند تضمین کرده است کسانی  که بفهمند ریشه مشکلات در زندگی خودشان هستند،   و تسبیح گوی خداوند باشند نجات می یابند، هیچ گاه از عمل صالح  وخیر غافل نشوید ، عمل صالح  می تواند  خدمت به دیگران باشد،این خدمت می تواند بدنی و فکری باشد.

وی در ادامه  اشاره ای به حمایت از کالای ایرانی کرد  و گفت: یکی از راهکارهای حمایت از کالای ایرانی و عرصه تولید داخلی، تقویت صادرات کشور است، صادرات باید در استان ها خاصه استان اصفهان توسط مسئولین مربوطه تقویت شود.

آیت الله مهدوی با تاکید براینکه براساس آمار و اطلاعات واصله از منابع آگاه وضعیت صادرات تولیدات استان بسیار ضعیف است، ابراز کرد: از استاندار اصفهان درخواست داریم نسبت به رفع این مشکل اقدامات و برنامه ریزی های جدی داشته باشند و با تعیین درصدی برای صادرات به عنوان سهم هر مدیر، مدیران را تشویق به تسهیل روند صادرات بکند.

وی در ادامه تذکری هم به رئیس جمهور داد و عنوان کرد: متاسفانه وضعیت گمرک ما هم اصلا قابل قبول نیست، آقای رئیس جمهور بارها گفته ایم و باز هم تذکر می دهیم، رئیس گمرک کشور را عوض کنید، مدیری که در خیانت و ورود کالای قاچاق به کشور شریک است را باید در اسرع وقت عوض کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد