تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 - 7:26
کد خبر : 31838

تامین منافع تولیدکنندگان؛ لازمه شکوفایی اقتصادی کشور

تامین منافع تولیدکنندگان؛ لازمه شکوفایی اقتصادی کشور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان،سرهنگ محمد ابوالفتحی فرمانده حوزه کارمندی نهاوند اظهار کرد: در مورد حمایت از کالای ایرانی که مهم‌ترین عامل قدرت اقتصادی است، توان بالای تولید ملی مطرح است.وی افزود: تولید ملی قوی

تامین منافع تولیدکنندگان؛ لازمه شکوفایی اقتصادی کشور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان،سرهنگ محمد ابوالفتحی فرمانده حوزه کارمندی نهاوند اظهار کرد: در مورد حمایت از کالای ایرانی که مهم‌ترین عامل قدرت اقتصادی است، توان بالای تولید ملی مطرح است.
وی افزود: تولید ملی قوی هم از نظر کمی و هم کیفی از یکسو وابستگی به خارج را کاهش می دهد و از سوی دیگر باعث استحکام درونی اقتصاد از سطح خانواده تا سطح ملی می‌شود.
فرمانده حوزه کارمندی نهاوند بر نقش مردم در این زمینه تاکید و خاطرنشان کرد: مردم هسته اصلی این شعار هستند و نقش اصلی را ایفا می‌کنند، به نحوی که با خرید اجناس و کالای ایرانی که نتیجه تلاش و زحمت جوانان ایرانی است، می‌توانند بر اقتصاد کشور تاثیرگذار باشند.
وی بیان کرد: تاثیرات مثبت حمایت از کالای ایرانی باید برای مردم تشریح و فرهنگ‌سازی شود و مردم به مصرف کالای ایرانی ترغیب شوند و در مقابل تولیدکنندگان نیز منافع مردم از نظر کیفیت و قیمت را مورد توجه قرار دهند.
ابوالفتحی حمایت از کالای ایرانی را حمایت از جوانان، اقتصاد و در مجموع جامعه ایرانی دانست و یادآور شد: مسئولان از ابتدای سال باید به فکر برنامه‌ریزی برای تحقق این شعار باشند و در این زمینه منافع تولیدکنندگان و مردم را نیز مدنظر قرار دهند تا از این طریق شکوفایی اقتصاد ایران را شاهد باشیم.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد