تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1397 - 10:51
کد خبر : 26967

لازمه حمایت از تولید داخل جلوگیری از ورود کالای قاچاق است

لازمه حمایت از تولید داخل جلوگیری از ورود کالای قاچاق است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام جعفر علوی کیا در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان، به شعار سال ۱۳۹۷در حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و اظهار کرد:همه باید ضمن خرید از محصولات تولید داخل در پیشرفت اقتصاد کشور سهیم باشیم.وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام جعفر علوی کیا در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان، به شعار سال ۱۳۹۷در حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و اظهار کرد:همه باید ضمن خرید از محصولات تولید داخل در پیشرفت اقتصاد کشور سهیم باشیم.
وی یکی از مشکلات کالا تولید داخل را نبود ارتباط بین تولیدکننده و خریدار دانست و گفت: باید شبکه خدمات پس از فروش تولیدات محصولات داخلی در کشور را تقویت کنیم.
امام جمعه موقت آبادان افزود: دشمن از طریق اقتصاد و فرهنگ در حال جنگ با ماست و از این رو باید با هوشیاری و بهره گیری از توان داخلی، اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهیم تا دشمن به اهداف خود نرسد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه آبادان گفت: در جامعه باید فرهنگ عمومی فرهنگ اسلامی و شریعت اسلامی حاکم باشد.
حجت الاسلام علوی کیا افزود:در جامعه اسلامی مسئولان و فرهیختگان مسئولیت سنگینی برعهده دارند و لغزش آنها، اثرات بدی در جامعه ایجاد خواهد کرد.
وی با تاکید بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد:جامعه ای که احساس مسئولیت اسلامی در آن زنده است جامعه ی الگو برای سایران خواهد بود.
۳۰۱۵/ ۶۰۳۷

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد