تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1399 - 7:14
کد خبر : 76332

رفع موانع از ۱۶ واحد تولیدی در سال جهش تولید/ احیاء ۳۱۴ فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد

رفع موانع از ۱۶ واحد تولیدی در سال جهش تولید/ احیاء ۳۱۴ فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از باسوج، نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و به مانند سایر جلسات مشکلات واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گزقت. در ابتدای این نشست وضعیت نامناسب شهرک‌های صنعتی به خصوص در منطقه بلکو یاسوج مورد انتقاد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از باسوج، نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و به مانند سایر جلسات مشکلات واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گزقت.

در ابتدای این نشست وضعیت نامناسب شهرک‌های صنعتی به خصوص در منطقه بلکو یاسوج مورد انتقاد قرار گرفت و به این نکته هم اشاره شد که این شهرک‌ها در شان جمهوری اسلامی ایران نیست.

در این نشست همچنین به این موضوع اشاره شد که شهرک صنعتی برای تولید ساخته و در اختیار واحدها قرار می‌گیرند اما اغلب واحدها خصوصا در بلکو انبار شده‌اند و بر ساماندهی شهرک‌های صنعتی تاکید شد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با تایید اینکه اکثر واحدهای شهرک‌ صنعتی به انبار تبدیل شدند، گفت: تغییر کاربردی دادن این واحدها باعث اختلال در واحدهای شغلی می‌شود که مصوب شد کمیسیون تعیین وضعیت در خصوص وضعیت واحدهای تشکیل و کار ساماندهی انجام شود.

در ادامه این نشست مشکلات ۷ واحد تولیدی بررسی شد و معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد رونق تولید و احیاء فرصت‌های شغلی از دست رفته مهمترین اهداف اقتصادی استان است.

سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست عنوان کرد: در آخرین مرحله تخصیص اعتبارات برای رفع موانع تولید ۱۰۷ میلیارد تومان برای تقویت بنیه اقتصادی استان اختصاص یافت که ۷۰ درصد آن هم جذب شده است.

وی گفت: این مبلغ در حالی است که طرح‌های اقتصادی جدیدی برای جذب ۴۴ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده است.

این مسئول با بیان اینکه قبلا طرح‌های اقتصادی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد فرصت جذب تسهیلات را داشتند، افزود: با مساعدت استاندار و به منظور سرعت دادن به این طرح‌ها، سرمایه‌گذاران می‌توانند درصورت پیشرفت ۳۰ درصدی از مابقی تسهیلات در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

در پایان این نشست هم مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از رفع موانع ۱۶ واحد تولیدی در سال جاری خبر داد و افزود: با راه‌اندازی مجدد این واحدها ۳۱۴ فرصت شغلی احیاء می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد