تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 - 8:09
کد خبر : 23168

شهرکرد| ۳۴۸ میلیاردریال انواع کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد

شهرکرد| ۳۴۸ میلیاردریال انواع کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فضل‌الله برزویی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری وفرمانده معظم کل قوا در مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ماموران اداره مبارزه با قاچاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فضل‌الله برزویی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری وفرمانده معظم کل قوا در مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان موفق به کشف ۳۴۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در استان شدند.

وی از اجرای ۲۵ طرح در محورهای مواصلاتی استان خبر داد وافزود: در این راستا یک هزار و ۳۹۹ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

جاشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح‌های کنترل در محورهای مواصلاتی و ایست و بازرسی موقت در محورهای اصلی از سمت جنوب و شرق به داخل استان انجام می‌شود، بیان کرد: ۹۰ درصد کشفیات در این طرح‌ها صورت گرفته است.

برزویی از متلاشی شدن ۱۳ باند در ۱۰ ماهه سال جاری در استان خبر داد و گفت: ۴۴۹ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف وروانه پارکینگ شد.

وی اهم کشفیات را لوازم خانگی و آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی و تجهیزات الکتریکی عنوان و تصریح کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالا و ارز به عنوان یکی از مهمترین خواسته‌های مردم استان بوده که در این زمینه نیروی انتظامی برخورد جدی داشته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد