تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 - 10:02
کد خبر : 18969

توقیف ۳ محموله کالای قاچاق در لرستان

توقیف ۳ محموله کالای قاچاق در لرستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمد مهدیان نسب فرمانده انتظای لرستان در جمع خبرنگاران از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون کشنده و کشف مقدار ۲۴ تن انواع پارچه خارجی قاچاق در آزاد راه خرم آباد – پل زال خبر داد.   وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمد مهدیان نسب فرمانده انتظای لرستان در جمع خبرنگاران از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون کشنده و کشف مقدار ۲۴ تن انواع پارچه خارجی قاچاق در آزاد راه خرم آباد – پل زال خبر داد.  

وی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی لرستان در اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه با ورود و خروج کالاهای قاچاق خصوصاً قاچاق کالاهای گمرکی در محور آزاد راه خرم آباد – پل زال یک دستگاه خودرو کامیون کشنده را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو ماموران ۲۴ تن انواع پارچه ساخت کشور چین و فاقد مجوز گمرکی را کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه محموله مکشوفه از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود، گفت:کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را چهار میلیاردریال اعلام کردند.

وی در پایان گفت: فرد خاطی برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

کشف مواد غذایی قاچاق درکوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف مواد غذایی قاچاق به ارزش ۷۸ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی نجات کرمی گفت: ماموران پلیس آگاهی وکالای قاچاق این فرماندهی ضمن هماهنگی با مقام قضایی در اجرای ایست و بازرسی های مقطعی در محور جاده ترانزیتی جنوب به غرب کشور درحوزه استحفاظی بخش «درب گنبد» به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و بلافاصله برای بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

وی افزود: مامورین دربازرسی از خودرو توقیف شده موفق شدند مقادیر زیادی اجناس از نوع مواد غذایی، نوشیدنی و چای خارجی که همگی فاقد مجوز گمرکی بودند را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را ۷۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال اعلام داشتند افزود: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال و همچنین یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

توقیف ماکرو ویو های قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون و کشف ۲۹ دستگاه ماکرو ویو قاچاق در آزاد راه خرم آباد – پل زال خبر داد.

سردار محمد مهدیان نسب گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی لرستان در اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه با ورود و خروج کالاهای قاچاق، در محور آزاد راه خرم آباد پل زال و اندیمشک به طرف خرم آباد یک دستگاه خودرو کامیون را شناسایی و توقیف کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو، ۲۹ دستگاه ماکرو ویو فاقد مجوز گمرکی کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

سردار مهدیان نسب ادامه داد: محموله مکشوفه از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود که کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

وی دگفت: فرد خاطی برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد