تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 23:20
کد خبر : 135051

امیرعبداللهیان: سپاه قدس سهم بزرگی در کمک به امنیت و صلح منطقه‌ای و جهانی دارد

امیرعبداللهیان: سپاه قدس سهم بزرگی در کمک به امنیت و صلح منطقه‌ای و جهانی دارد

– اخبار بین الملل – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در وزارت امور خارجه، انتخاب دکتر حسین امیر عبداللهیان به سمت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک

– اخبار بین الملل –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در وزارت امور خارجه، انتخاب دکتر حسین امیر عبداللهیان به سمت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

سردار قاآنی در این دیدار باگرامی داشت یاد و خاطره شهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهدای وزارت امور خارجه، جایگاه ویژه و قابل توجه وزارت امور خارجه در تامین منافع ملی کشورمان را مورد تاکید قرارداد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور ارزشمند سردار قاآنی در وزارت امور خارجه،  به نقش بی بدیل سردار شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم اشاره کرد و افزود: اگر نقش ویژه این شهید بزرگوار و قهرمان مبارزه با تروریسم و صهیونیسم نبود،  امروز منطقه ما شکل دیگری داشت.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود:اگر داعش در سوریه و عراق موفق می شد،  امروز سراسر جهان با تروریسم و افراط گرائی مواجه بود.

امیرعبداللهیان نیروی قدس سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی را  سرباز بدون مرز دانست که سهم بزرگی در کمک به امنیت و صلح منطقه ای و جهانی دارد .

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان تاکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با افتخار مسیر سردار صلح، حاج قاسم سلیمانی را در نهادینه سازی صلح و دوستی با کشورهای منطقه و مبارزه با تروریسم  دنبال خواهد کرد.

سردار فلاح زاده: سپاه قدس بستری برای تشکیل بسیج جهانی اسلام شدامام جمعه بوشهر: نادیده‌گرفتن نقش “سپاه قدس” در محاسبات منطقه بی‌انصافی استفرمانده سپاه قدس گیلان: حمایت از محرومان و مستضعفان سرلوحه کار سپاه استجانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: اگر شهدای جبهه مقاومت نبودند داعش از افغانستان تا بنگلادش را تصرف می‌کردجانشین نیروی قدس سپاه: غافلگیری ‌صهیونیست‌ها ‌آغاز کار است / جبهه مقاومت تا براندازی و حذف کامل اسرائیل به مسیرش ادامه می‌دهد

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد