تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1396 - 8:23
کد خبر : 16788

گشت مبارزه با قاچاق کالا در بهارستان برگزار شد

گشت مبارزه با قاچاق کالا در بهارستان برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، مبارزه با قاچاق کالا و گام برداشتن در راستای اقتصاد مقاومتی مورد توجه ادارات و نهادهای بسیاری در کشور قرار گرفته است که مسئولین شهرستان بهارستان نیز از این قائده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، مبارزه با قاچاق کالا و گام برداشتن در راستای اقتصاد مقاومتی مورد توجه ادارات و نهادهای بسیاری در کشور قرار گرفته است که مسئولین شهرستان بهارستان نیز از این قائده مستثنی نبوده و از نیروی انتظامی تا شهرداری‌‌ها و فرمانداری با اجرای طرح‌های مختلف و متعدد در تلاش برای مبارزه با این پدیده هستند.

  بنابر این گزارش، گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالای شهرستان بهارستان ویژه بازدید از ابزار و یراق فروشی‌ها در سطح سه شهرگلستان، صالحیه و نسیم شهر توسط کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان برگزار گردید.

گفتنی است که در اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهارستان، چهارمین گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا در ماه جاری برگزار شد که از جمله دیگر گشت‌های برگزار شده می توان به بازرسی لوازم التحریرها و عطاری‌های سطح شهرستان اشاره کرد.

این گشت مشترک با حضور نمایندگان فرمانداری بهارستان، اداره صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و همچنین نمایندگان اتاق اصناف شهرستان بهارستان برگزار شد، که با متخلفین مطابق قانون برخورد شد.

لازم به ذکر است که در طول این بازرسی‌ها مقادیری کالای قاچاق و بدون مجوز کشف شد که توسط مأموران نیروی انتظامی ضبط گردید، و تخلفا متخلفین نیز صورت جلسه شد تا طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.

برگزاری چنین گشت‌هایی به طور متداوم و از صنف‌های متلف سبب این می شود تا واحدهای صنفی دیگر اصناف نیز زنگ هشداری را دریافت کنند و از تخلف و قانون شکنی در کار خودداری نمایند، که هدف اصلی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان نیز درهمین راستا می باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد