تاریخ انتشار : جمعه 22 شهریور 1398 - 11:32
کد خبر : 63745

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فرهنگ سازی شود

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فرهنگ سازی شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا محمد واوی ظهر امروز در خطبه نماز جمعه سردشت به اهمیت و نقش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرداخت و اظهار کرد: خداوند در آیه ۱۰۴ سوره آل عمران به وضوح

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا محمد واوی ظهر امروز در خطبه نماز جمعه سردشت به اهمیت و نقش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرداخت و اظهار کرد: خداوند در آیه ۱۰۴ سوره آل عمران به وضوح مسلمانان را به امر به معروف و نهی از منکر امر فرموده که نشان دهنده اهمیت این فریضه در اسلام است.

وی افزود: جامعه اسلامی نباید از فریضه امر به معروف و نهی از منکر خالی باشد چرا که در صورت بی توجهی به این امر مهم و واجب، فساد بر اجتماع غالب می شود.

امام جمعه سردشت با بیان اینکه همواره باید جماعتی وجود داشته باشد که دیگران را به این فرضیه رهنمون کنند، اظهار کرد: خداوند به کسانی که آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند، رستگاری دنیا و قیامت را ارزانی خواهد کرد.

وی احساس مسوولیت در مقابل رفتار دیگران را نیز ضروری دانست و یادآور شد: در سایه امر به معروف و نهی از منکر می توان شاهد جامعه‌ای سالم بود.

ماموستا واوی اجرای فریضه الهی و واجب امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه هر مسلمان دانست و گفت: همه باید برای احیا و فرهنگ سازی این فریضه الهی در جامعه تلاش کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد