تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1396 - 10:59
کد خبر : 16182

رسیدگی به ۲۸۴۶ پرونده قاچاق کالا طی سالجاری

رسیدگی به ۲۸۴۶ پرونده قاچاق کالا طی سالجاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، مرتضی ممیزی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در فرهنگ سازی مقابله با قاچاق کالا دارند، افزود: اطلاع رسانی از فعالیت ها و اقدامات تعزیرات حکومتی در زمینه مبارزه با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، مرتضی ممیزی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در فرهنگ سازی مقابله با قاچاق کالا دارند، افزود: اطلاع رسانی از فعالیت ها و اقدامات تعزیرات حکومتی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا می تواند نسبت به رفع چالش های حوزه قاچاق موثر باشد.

وی با بیان اینکه اگر اطلاع‌رسانی درستی انجام نشود، فعالیت‌ها عقیم خواهد بود، ادامه داد: سازمان تعزیرات حکومتی یک مرجع رسیدگی به تخلفات خرد و کلان است و در این سازمان پرونده‌هایی رسیدگی می شود که در دادگستری قابل رسیدگی نیست و این نهاد به پرونده هایی سریع رسیدگی می کند و در استان هم این نهاد عملکرد بسیار خوبی را دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: تخلفات در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی قابل رسیدگی در تعزیرات است وکار رسیدگی به تخلفات در تعزیرات بین بخشی و جمعی است و در  رسیدگی به پرونده ها باید دستگاه های ذیربط همکاری کنند.

ممیزی تاکید کرد: طی هفت ماهه سالجاری به ۲ هزار و ۸۴۶ فقره پرونده به ارزش ریالی ۶۷۰ میلیارد و ۷۷۲ میلیون و ۵۸ هزار ریال در تعزیرات حکومتی استان زنجان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: بیشترین تخلفات پرونده ها عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم رعایت موازین بهداشتی بوده است.

ممیزی گفت:  طی هفت ماهه سالجاری  ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال امحای کالا در استان انجام شده و این امحا با حضور نمایندگان ذیربط در بیست و چهارم هر ماه انجام می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد