تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 - 14:17
کد خبر : 14230

افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در بناب

افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در بناب

سرهنگ رمضان اللهوردیان روز شنبه به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در جمع مسئولان و پرسنل فرماندهی انتظامی این شهرستان افزود: در نیمه نخست امسال انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شده است.وی با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی سرقت در این شهرستان اظهار کرد: در این

سرهنگ رمضان اللهوردیان روز شنبه به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در جمع مسئولان و پرسنل فرماندهی انتظامی این شهرستان افزود: در نیمه نخست امسال انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی سرقت در این شهرستان اظهار کرد: در این مدت بیش از ۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این ارتباط ۷۰۰ نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و معتادان تابلودار دستگیر شده اند.
فرمانده انتظامی بناب یادآوری کرد: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۰ هزار تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ برقرار شده که ماموریت های لازم در این ارتباط انجام شده و بیش از ۷۵ هزار نفر از مردم این شهرستان از نیروی انتظامی خدمات دریافت کرده اند.
سرهنگ اللهوردیان با اشاره به افزایش میزان رضایت مندی مردم از عملکرد نیروی انتظامی ادامه داد: تصادفات درون شهری در این شهرستان در این مدت حدود ۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد یافته است.
وی با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی با عنوان ‘پلیس برای امنیت و امنیت برای همه’ گفت: امسال با تلاش ماموران انتظامی و سایر نیروهای نظامی و امنیتی و دستگاه قضایی، بناب به عنوان شهرستان امن در استان آذربایجان شرقی انتخاب شده است.
شهرستان بناب در ۱۲۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.
تنظیم کننده: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: رستگار
۸۰۲۳/۶۱۸۳

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد