تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 8:25
کد خبر : 140822

کشف ۴۸۴ دستگاه ماینر در گلستان/ دستگیری ۲۸ زمین خوار

کشف ۴۸۴ دستگاه ماینر در گلستان/ دستگیری ۲۸ زمین خوار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ عباسعلی پهلوانی نسب، شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در هفت ماهه امسال، ۸۹ فقره پرونده در زمینه استخراج رمز ارز در گلستان تشکیل و ۴۸۴ دستگاه ماینر کشف شده است. رئیس پلیس امنیت اقتصادی گلستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ عباسعلی پهلوانی نسب، شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در هفت ماهه امسال، ۸۹ فقره پرونده در زمینه استخراج رمز ارز در گلستان تشکیل و ۴۸۴ دستگاه ماینر کشف شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گلستان افزود: ۸۲ نفر هم در این راستا دستگیر شده و ارزش ریالی پرونده ها ۱۰۳ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه چهار طرح مبارزه با احتکار در هفت ماهه امسال در گلستان اجرایی شده و ارزش کشفیات آنها ۱۲۰ میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: ۲۳ متهم هم در این راستا دستگیر و ۲۲ فقره پرونده تشکیل شده است.

پهلوانی نسب گفت: سه طرح مبارزه با زمین‌خواری طی این مدت در گلستان اجرایی شده که ارزش ریالی آن در مجموع بالغ بر ۱۶۲ میلیارد ریال بوده و ۲۸ نفر هم در این راستا دستگیر شدند و متراژ کشفیات ۲۳۰ هزار و ۹۴۰ متر مربع بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گلستان به برخی از پرونده‌های مهم در حوزه احتکار هم اشاره کرد و افزود: یک فقره احتکار سیمان در انبار غیرمجاز در گرگان در تاریخ ۱۳ مرداد به میزان ۵۰ تن و ۱۱۵ عدد لوازم خانگی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال کشف و یک نفر هم در این راستا دستگیر شد.

وی بیان کرد: همچنین در شهرستان کردکوی ۷۰۰ تن کنجاله سویا به ارزش ۶۳ میلیارد ریال کشف و یک نفر هم دستگیر شد.

پهلوانی نسب به کشف زمین خواری در شهریورماه در بندرترکمن اشاره کرد و گفت: متراژ این زمین ۲۸ هزار و ۴۰۰ مترمربع و به ارزش ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی گفت: ۳۰۷ تخم‌مرغ فاقد مجوز به ارزش ۵۰ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال در گنبدکاووس کشف شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد