تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 19:26
کد خبر : 61941

بازرسی اصناف با عرضه پوشاک نیمه برهنه برخورد کند

بازرسی اصناف با عرضه پوشاک نیمه برهنه برخورد کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، محسن بوسعیدی شامگاه چهارشنبه در اجتماع نمازگزاران در این شهر اظهار کرد: هر هفته ۱۰۰ راننده‌ای که در خودروهای خود بی‌حجاب رانندگی و یا سگ گردانی می‌کنند و رانندگی‌های پرخطری دارند در شاهین‌شهر توقیف می‌شوند. دادستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، محسن بوسعیدی شامگاه چهارشنبه در اجتماع نمازگزاران در این شهر اظهار کرد: هر هفته ۱۰۰ راننده‌ای که در خودروهای خود بی‌حجاب رانندگی و یا سگ گردانی می‌کنند و رانندگی‌های پرخطری دارند در شاهین‌شهر توقیف می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: رانندگان متخلف در بار نخست تعهد داده، در دوره‌های آموزش شهروندی شرکت می‌کنند و در صورت تکرار بی‌قانونی، علاوه بر توقیف خودرو، به جرائم نقدی هم محکوم می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از افرادی که تظاهر به بی‌حجابی کردند در اعترافات خود اعلام کردند که از دستگاه‌های بیگانه پول گرفته‌اند تا بی‌حجابی را در جامعه اسلامی ایران ترویج کنند.

بوسعیدی از فعالیت مستمر بنیادهای به‌ظاهر غیردولتی خارجی در پشتیبانی از توطئه بی‌حجابی در کشورمان اشاره کرد که این نهادهای متصل به‌نظام سلطه میلیون هادلار هزینه می‌کنند تا فساد اخلاقی را در جامعه ایرانی ترویج دهند.

وی راهکار مقابله با هجمه ضد فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را تشکیلاتی عمل کردن شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر مساجد در مواجهه با پدیده بی‌حجابی و برخورد با افراد ساختارشکن بیان کرد.

دادستان شاهین‌شهر در پاسخ به سؤال یکی از شهروندان که چرا عملکرد اداره تعزیرات حکومتی در این شهرستان در مقابله با گران‌فروشی ناکافی ست اظهار داشت: اداره تعزیرات حکومتی شاهین‌شهر و میمه در شاهین‌شهر فقط ۲ نیرو دارد و با توجه به کمبود بازرسانی که دارد عمل کرد قابل قبولی در مقابله با گران‌فروشی اصناف در این شهر ندارد.

وی از شورای امر به‌ معروف مساجد خواست که مسؤولان صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف شاهین‌شهر را برای پاسخ‌گویی به مساجد دعوت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین‌شهر و میمه از بازرسی اصناف خواست که با فروشگاه‌هایی که پوشاک نیمه برهنه به مردم عرضه می‌کنند برخورد و به جمع‌آوری این نوع البسه اقدام کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد