تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 23:40
کد خبر : 135251

کشف انبار احتکار قطعات خودرو در یزد

کشف انبار احتکار قطعات خودرو در یزد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی نیروی انتظامی استان، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد دقایقی پیش با صدور پیامی اظهار کرد: پس از اطلاع کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان از وجود یک انبار محل احتکار کالا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی نیروی انتظامی استان، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد دقایقی پیش با صدور پیامی اظهار کرد: پس از اطلاع کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان از وجود یک انبار محل احتکار کالا در شهر “یزد” رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر در یکی از مناطق شهرستان یزد شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در این بازرسی از این انبار ۵۷ هزار و ۳۰۰قطعه لوازم یدکی خودرویی شامل ۲۹ هزار و ۳۰۰ عدد لنت ترمز و ۲۸ هزار عدد سنسور حرارتی خودرو به صورت فله و فاقد مارک کشف شد.

سردار بهدانی فرد در ادامه با بیان این‌که ارزش محموله احتکاری کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۵۰ میلیارد ریال می‌رسد، در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان مبارزه با قاچاق و احتکار کالا را از مهمترین برنامه های پلیس یزد در سال “حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” اعلام کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد