تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 14:03
کد خبر : 128824

بیش از ۷۰۰۰ قلم داروی احتکار شده در کرمان کشف شد

بیش از ۷۰۰۰ قلم داروی احتکار شده در کرمان کشف شد

سرهنگ “مهدی پور امینائی” امروز ۱۴ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اقدامات اطلاعاتی از احتکار داروهای ضروری موردنیاز مردم و فروش آنها به قیمت چند برابر در بازار آزاد توسط فردی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. وی افزود:

سرهنگ “مهدی پور امینائی” امروز ۱۴ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اقدامات اطلاعاتی از احتکار داروهای ضروری موردنیاز مردم و فروش آنها به قیمت چند برابر در بازار آزاد توسط فردی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی، رصد اخبار و اطلاعات به دست آمده فردی که در این امر فعالیت می کرد شناسایی و در بازرسی از منزل وی داروهای زیادی که در شرایط نامناسب و غیر بهداشتی نگهداری می شد، کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف ۷۸۷۰ قلم دارو در این عملیات و با بیان اینکه رسالت اصلی پلیس، برخورد قاطع و جدی با جرائم مختلف از جمله جرائم علیه سلامت جامعه است، تصریح کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد