تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396 - 16:05
کد خبر : 6295

روحانی سال ۹۲: راه بهشت را با شلاق به مردم نشان ندهید/ روحانی سال ۸۱: به دژبان گفتم که بی‌حجاب‌ها را راه ندهد!

روحانی سال ۹۲: راه بهشت را با شلاق به مردم نشان ندهید/ روحانی سال ۸۱: به دژبان گفتم که بی‌حجاب‌ها را راه ندهد!

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به‌نقل از  دانشجوخبر، روحانی که در مناظرات تلویزیونی سایر نامزدها را به برخورد گازانبری و لوله کردن دانشجویان متهم کرده بود، در سال ۸۱ فرمان به جلوگیری از ورود بی‌حجاب‌ها را داده است. رئیس دولت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به‌نقل از  دانشجوخبر، روحانی که در مناظرات تلویزیونی سایر نامزدها را به برخورد گازانبری و لوله کردن دانشجویان متهم کرده بود، در سال ۸۱ فرمان به جلوگیری از ورود بی‌حجاب‌ها را داده است.

رئیس دولت یازدهم در سال ۹۱ گفته بود: بعضی از مردم بیکارند. شغل ندارند و دچار توهم شده‌اند و مداوم غصه دین و آخرت مردم را می‌خورند در حالی که نه دین را می‌شناسند نه دنیا را.

بگذارید مردم راحت باشند. بگذارید مردم در سلامت روحی باشند و در زندگی آن‌ها حتی به خاطر  دلسوزی دخالت نکنید. بگذارید مردم خودشان راه بهشت را انتخاب کنند. به زور و با شلاق نمی‌شود راه بهشت را به مردم نشان داد.

این در حالی است که روحانی در سال ۸۱ طی گفت‌وگویی در ارتباط با اجباری کردن حجاب در نیروهای دریایی، هوایی و ارتش سخن گفته بود که متن بیانات وی به شرح زیر است:

در همان روزها در کمیته بحث کردیم و گفتیم که باید از ارتش شروع کنیم و سپس به ادارات برسیم. ما در ستاد مشترک همه را جمع کردیم. ۲۰ یا ۳۰ نفر بودیم. یک یا دو نفر بدون روسری بودند و مابقی نیز بی‌حجاب.

به آن‌ها گفتم که این جا مکان نظامی است و چند آیه و روایت برایشان قرائت کردم و سعی کردم به آن‌ها بفهمانم که رعایت حجاب به نفع خودشان است. در پایان نیز هشدار دادیم که از فردا کسی حق ندارد بدون حجاب بیاید.

خیلی شلوغ کردند و داد زدند. ما هم مخالفت کردیم و به دژبان گفتیم که هر کس که بدون حجاب بود را راه ندهید. از آن جا ما شروع کردیم و سپس به نیروی هوایی رفتیم.

نیروهای هوایی را در اوشان تپه گرد هم آوردیم و خیلی هم شلوغ کردند. گفتم که این یک دستور است و باید عملی بشود. در پایان نیز در آن جا گفتیم که از فردا ورود بانوان بی‌حجاب ممنوع است. نیروی دریایی نیز از سایر مکان‌هایی بود که برای سخنرانی برای باوان به آن جا رفتم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد