تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 11:31
کد خبر : 127987

کشف بیش از ۶۰ هزار عدد انواع لوازم پزشکی و بهداشتی احتکار شده در زاهدان

کشف بیش از ۶۰ هزار عدد انواع لوازم پزشکی و بهداشتی احتکار شده در زاهدان

سردار احمد طاهری در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد فردی سود جو  اقدام به احتکار مقادیری قابل توجهی  سرم خوراکی و انواع لوازم پزشکی و بهداشتی در ۲ انبار بزرگ در شهرستان زاهدان

سردار احمد طاهری در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد فردی سود جو  اقدام به احتکار مقادیری قابل توجهی  سرم خوراکی و انواع لوازم پزشکی و بهداشتی در ۲ انبار بزرگ در شهرستان زاهدان کرده است.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی نامحسوس و حصول اطمینان از موضوع، هر ۲ انبار را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل های مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از این ۲ انبار بیش از ۶۰ هزار قلم انواع لوازم پزشکی و بهداشتی شامل: سرم های خوراکی، قرص ها و مکمل های رژیمی، تجهیزات دندانپزشکی، دستگاه های سنجش فشار و قند خون ، مواد ضدعفونی کننده و … که هیچ کدام مدرکی دال بر نگهداری قانونی نداشته و در سامانه انبار های وزارت صمت ثبت نگردیده بودند، کشف شد.

طاهری با اشاره به دستگیری یک نفر و معرفی او به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه احتکار و قاچاق کالا، اثرات سوء و مخربی بر امنیت اقتصادی کشور دارد ضمن تاکید به برخورد قاطعانه پلیس با اخلالگران نظام اقتصادی از شهروندان خواست، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد