تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 12:41
کد خبر : 125476

کشف ۵۷۷ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای دریایی استان بوشهر‌/ ۳۰۵ شناور تجاری و ‌صیادی توقیف شد

کشف ۵۷۷ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای دریایی استان بوشهر‌/ ۳۰۵ شناور تجاری و ‌صیادی توقیف شد

– اخبار استانها – سرهنگ منصور رضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تسلیت ایام ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهید و ۷۲ تن از شهدای عاشورا حسینی، رسالت خبرنگاران را مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه مأموریت سنگینی در رفع چالش‌ها و پیگیری مطالبات‌ مردم در

– اخبار استانها –

سرهنگ منصور رضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تسلیت ایام ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهید و ۷۲ تن از شهدای عاشورا حسینی، رسالت خبرنگاران را مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه مأموریت سنگینی در رفع چالش‌ها و پیگیری مطالبات‌ مردم در جامعه بر عهده دارند چراکه خبرنگاران چشم بینا و زبان گویا مردم محسوب می‌شوند.

وی خبرنگاران را پیشتاز جبهه آگاهی و وجدان بیدار جامعه قلمداد کرد و افزود: اصحاب رسانه مکمل مأموریت‌های مرزبانی محسوب می‌شوند و یکی از مصداق‌های دیده‌بانی حوزه مرزبانی هستند.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر مهمترین حوزه مأموریت این فرماندهی را حفظ نظم و برقراری امنیت مرزها دانست و بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا، سوخت، مواد مخدر و متخلفان از مأموریت‌های حوزه مرزبانی است.

عزیزی، مشارکت مردم ساحل‌نشین و مرزهای دریایی استان بوشهر را ستود و افزود: فرماندهی مرزبانی استان بوشهر از امکانات جدید تجهیزاتی در عرصه‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و نیروی انسانی توانمند برخوردار است.

وی از کشف ۵۷۷ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای دریایی خلیج‌فارس بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این محموله‌های قاچاق که توسط شناورهای تجاری از کشورهای حوزه خلیج‌فارس وارد کشور شده بود با تلاش نیروهای مرزبانی و دریابان  در استان بوشهر کشف و ضبط شد.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه میزان کشفیات کالای قاچاق در ۴٫۵ ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۸ برابری دارد خاطر نشان کرد: تعداد شناورهای توقیف شده ۱۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

عزیزی، با اشاره به توقیف ۱۳۵ شناور تجاری و ۱۷۰ شناور صیادی حامل کالای قاچاق و تخلف صید و صیادی تصریح کرد: کالاهای مکشوفه قاچاق شامل تجهیزات لوازم منزل، قطعات موتور، خودرو و لاستیک گزارش شده است.

وی بیان کرد: در پوشش کالاهای همراه ملوان و جاسازی در شناورها، در ۴٫۵ ماه امسال انواع ماشین‌آلات راهسازی شامل جرثقیل، بیل مکانیکی، بولدوزر، لیفتراکت، لودر و دیگر تجهیزات کشف شده است.

توقیف شناور حامل ۲۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در میناب / ۱۴ نفر دستگیر شدندجانشین فرمانده ناجا: آرامش و امنیت بسیار خوبی در مرزها حاکم است/ قاچاق کالا به حداقل رسیدافزایش ۳۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در مرزهای گیلان؛ قاچاق انواع کالا در آستارا کاهش یافت

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر با اشاره به اینکه کشف سوخت قاچاق در این مدت نسبت به سال قبل کاهش یافته است افزود: در ۴٫۵ ماه گذشته ۲ تن انواع مواد مخدر در سواحل و مرزهای دریایی استان بوشهر کشف شده که همکاری سپاه، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر و فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان قابل تقدیر است.

عزیزی رصد شبانه‌روزی سواحل و مرزهای دریایی را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: استان بوشهر از امنیت قابل توجهی برخوردار است که از همکاری و تعامل مرزنشینان و ساحل‌نشینان استان بوشهر با نیروهای مرزبانی تقدیر می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد