تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1400 - 16:02
کد خبر : 118955

ساماندهی سیستم فلج اداری در اولویت برنامه رئیس‌جمهور باشد

ساماندهی سیستم فلج اداری در اولویت برنامه رئیس‌جمهور باشد

حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتظارات از رئیس جمهور منتخب اظهار داشت: خوشبختانه رئیس جمهور منتخب تجارب بسیار خوبی دارند و با ورود به عرصه انتخابات از حمایت همه گروه‌ها برخوردار بودند. وی افزود: حجت الاسلام رئیسی شعاری ندادند که باعث دوقطبی جامعه شود بلکه شعار

حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتظارات از رئیس جمهور منتخب اظهار داشت: خوشبختانه رئیس جمهور منتخب تجارب بسیار خوبی دارند و با ورود به عرصه انتخابات از حمایت همه گروه‌ها برخوردار بودند.

وی افزود: حجت الاسلام رئیسی شعاری ندادند که باعث دوقطبی جامعه شود بلکه شعار وی مبارزه با فساد، برقراری عدالت و راه‌اندازی کارآفرینی است که مورد استقبال عموم قرار گرفت اما در مقام عمل باید دید که طرح‌ها و برنامه‌ها چگونه اجرا می‌شود.

امام جمعه زرین‌شهر تصریح کرد: باید رئیس جمهور منتخب مراقب باشد که در طرح‌ها وبرنامه‌های اجرایی سهل انگاری اتفاق نیافتد و از نظرات کارشناسی گروه‌های مختلف استفاده کند و حتی بر اساس زمان‌بندی عمل کند.

اجرای برنامه‌ها با دید بلند مدت

وی با بیان اینکه برخی از موارد باید ضربتی و سریع حل و فصل شود، گفت: برخی از طرح‌ها نیاز به چکش‌کاری بسیاری دارد و برخی دیگر نیاز به اجرایی شدن با دید بلند مدت دارد که اگر با برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌گذاری بلندمدت و کوتاه مدت انجام شود قطعاً نتیجه‌گیری بهتری خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین باقریان خاطر نشان کرد: اگر مبارزه با سیستم فلج اداری که بروکراسی بر آن حاکم است، در اولویت شعار مبارزه با فساد و برقراری عدالت قرار گیرد، امید را به مردم و نهادهای دولتی برمی‌گردانند و روزهای امیدوار کننده‌ای به ویژه برای جوانان رقم می‌خورد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد